English

در قالب تیم نفت و گاز گچساران؛

کامران نصرتی هندبالیست سنندجی راهی رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا شد

کامران نصرتی هندبالیست سنندجی در قالب تیم نفت و گاز گچساران به نمایندگی از کشورمان به بیستمین دوره رقابت های قهرمانی باشگاه های آسیا در شهر حیدر آباد هند اعزام شد.

کامران نصرتی هندبالیست سنندجی راهی  رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، تیم نفت و گاز گچساران به نمایندگی از کشورمان به بیستمین دوره رقابت های قهرمانی باشگاه های آسیا در هند اعزام شد.

این رقابت ها از ظهر روز 30 آبان ماه شهر حیدر آباد هند آغاز شد و نماینده کشورمان در نخستین بازی خود با حساب ۳۶ بر ۲۹ بازی را تیم الدحیل قطر واگذار کرد.

کامران نصرتی هندبالیست صاحب نام سنندجی در قالب تیم نفت و گاز گچساران به نمایندگی از کشورمان در این رقابت ها حضور دارد.

کامران نصرتی در سال 2010 میلادی در کشور پرتغال در رقابت های هندبال جهانی دانش آموزی عنوان دوم را کسب کرد و همچنین در همین مقطع در مسابقات سال 2011 ماکائو نیز به مقام اول دست یافت.

این ورزشکار سنندجی در سال 2010 در رده سنی نوجوانان در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور امارات عنوان نخست کرد و همراه با دیگر ملی پوشان جایگاه اول را بدست آورد.

هندبالیست پر افتخار سنندجی در رقابت های انتخابی المپیک 2012 در کره جنوبی در جایگاه سوم ایستاد و حضور در مسابقات جام جهانی 2011 جوانان را در کارنامه ورزشی خود دارد.

بیستمین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا با حضور 9 تیم برگزار می شود و تیم های شرکت کننده در دو گروه پنج و چهار تیمی تا روز نهم آذرماه به رقابت خواهند پرداخت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه