English

در لیگ دسته سوم کشور صورت گرفت

شکست سنگین چغادک بوشهر از فولاد یاسوج

تیم فولاد یاسوج از سری مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم کشور مقابل حریف خود تیم چغادک بوشهر به زمین رفت و توانست با سه گل این تیم بوشهری را شکست دهد.

شکست سنگین چغادک بوشهر از فولاد یاسوج

به گزارش موج از یاسوج، عصر امروز بازی دو تیم فولاد یاسوج و چغادک بوشهر از سری مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم کشور در ورزشگاه تختی یاسوج برگزار شد که تیم فولاد یاسوج توانست با سه گل این تیم بوشهری را شکست دهد.

گل‌های تیم فولاد یاسوج را مجید نجاتی (دقیقه ۵۲)، محمود برنایی (۷۰ دقیقه) و اخمد فلاحی (دقیقه ۸۵) به ثمر رسانید.

سید محمد موسوی‌اطهر سرمربی تیم فولاد یاسوج در حاشیه این بازی با قدردانی از معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل ورزش و جوانان به دلیل اینکه قبل از بازی در رختکن تیم حاضر شدند و به بچه‌های تیم روحیه دادند، اظهار کرد: تیم فولاد یاسوج امروز بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و توانست در یک بازی منطقی و هجومی حریف خود را شکست دهد.

موسوی‌اطهر اظهار امیدواری کرد که انشا‌ءالله با یاری خداوند منان و همراهی مسوولان و بازیکنان بتوانیم در آینده موفقیت‌های بهتری برای یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به ارمغان بیاوریم.

به گزارش موج، قبل از شروع بازی فتاح محمدی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با همراهی مدیرکل ورزش و جوانان و معاون وی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد و جمعی از مسوولان با حضور در رختکن تیم فولاد یاسوج ضمن دادن روحیه به بازیکنان این تیم یاسوجی از آنها خواست که با غیرت هر چه تمام‌تر به تلاش خودشان برای کسب جایگاه بهتر ادامه دهد.

علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در جمع بازیکنان تیم فولاد یاسوج، اظهار کرد: بنده خودم را به عنوان یکی از دست‌اندرکاران این تیم می‌دانم و همیشه در کنار شماها خواهم بود و هر آنچه که از دستم بر بیاید و قانون اجازه‌ دهد، برای شما جوانان عزیز خواهم کرد.

علوی با بیان اینکه این استان ظرفیت بالایی در حوزه ورزش دارد، خطاب به مسوولان گفت: همه مدیران و مسوولان این استان دست به دست هم دهند تا جوانان ورزشکار بتوانند با پشتیبانی در میادین ورزشی بدرخشند.

به گزارش موج، تعدادی از ورزشکاران و برخی از تماشاگران با دیدن فتاح محمدی معاون سیاسی استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان ابراز احساسات کردند و برخی از تماشاگران صدا می‌زدند، «حاج فتاح دوست داریم» «علوی دوست داریم»

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه