English

در راستای تامین روشنایی معابر خرم‌آباد؛

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان از معابر حاشیه‌نشین منطقه اسدآبادی بازدید کرد

مهندس فریدون خودنیا به همراه فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، شهردار خرم‌آباد و جمعی از مسوولین، به منظور توسعه مناطق حاشیه شهر خرم‌آباد از منطقه اسدآبادی بازدید کردند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان از معابر حاشیه‌نشین منطقه اسدآبادی بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان درخصوص خدمات ارائه شده از سوی این شرکت به منطقه فوق اظهار داشت: برق لرستان مدت‌های مدیدی است از نظر برق رسانی به منازل و احداث معابر اقدامات لازم را انجام داده ولی متأسفانه افراد ناشناس و سودجود بدلایل نامعلومی لامپ های معابر را شکسته تا تاریکی به‌وقوع بپیوندد و اهداف خود را عملی نمایند.

لازم به ذکر است: در این بازدید که تا 3 بامداد طول کشید با فراخوان مدیرعامل سریعا دو دستگاه بالابر به همراه 3 اکیپ اجرایی به محل مراجعه و 44 دستگاه چراغ معیوب و شکسته را تعمیر و با نصب دو دستگاه چراغ جدید روشنایی مطلوب برقرار گردید.

مدیرعامل برق لرستان اظهار داشت: تعمیر روشنایی معابر جدید مبلغ 55 میلیون ریال هزینه در بر داشت و خوشبختانه در حال حاضر وضعیت مناسبی در منطقه برقرار گردیده است.

مهندس خودنیا در ادامه این بازدید  میدانی که تا پاسی از شب ادامه داشت دیگر حواشی منطقه را بطور کامل بررسی و یکصد دستگاه چراغ کامل را به منطقه مذکور اختصاص داد.

این گزارش حاکی است فریدون خودنیا بازدیدهای شبانه را در قالب برنامه‌های عملیاتی گنجانده و دستوراتی جهت توسعه روشنایی معابر سطح استان صادر کرده تا شرکت توزیع برق لرستان علاوه بر رفع خاموشی‌های احتمالی از لحاظ امنیتی نیز روشنایی اینگونه مناطق را تأمین کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه