English

دیدار فرمانده و کارکنان ناوگروه پاکستانی با نماینده ولی فقیه هرمزگان

فرمانده و کارکنان ناوگروه پاکستانی با آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس دیدار و گفتگو کردند.

دیدار فرمانده و کارکنان ناوگروه پاکستانی با نماینده ولی فقیه هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج، فرمانده ناو گروه نیروی دریایی ارتش پاکستان و کارکنان این ناوگروه به دیدار نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس رفتند.

آیت الله نعیم آبادی در این دیدار با خوش آمد گویی به فرمانده وکارکنان این ناوگروه و نیز تبریک ایام ربیع الاول گفت: سفر دریانوردی شما به ایران این امتیاز را دارد که مصادف شده با فرارسیدن هفته وحدت و یک سفر وحدتی است و نشان می دهد که ما با هم، هم کیش و هم عقیده هستیم. اگر در جهان اسلام و منطقه ی همسایگی ایران از جمله پاکستان، افغانستان و ترکیه توان خود را باهم جمع کنیم، آن روز، روز عزت ماست.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به شباهت های فرهنگی و قومی دو کشور افزود: پاکستان سرزمینی است که به قرآن کریم و اسلام خیلی خدمت کرده. بزرگان پاکستانی در شناخت پیامبر به ملت قلم بدست بودند.

وی با بیان ابیاتی از اقبال لاهوری، روحیه ظلم ستیزی را خاطر نشان کرد و گفت: به بیان اقبال ملتی موفق است که مردمش بدست خودشان برای آن ملت زحمت کشیده و کار کنند و همچنین شیفته ی دیگران نشوند و از آنان تقلید نکنند.

همچنین در ادامه فرمانده ناوگروه پاکستان ضمن ابراز خوشحالی از این دیدار گفت: من این افتخار را دارم که در سال 2000 میلادی به ایران آمده و در نماز جمعه شما شرکت کردم و خطبه های زیبای شما را بخاطر دارم.

کاپیتان خالد پرویز افزود: ما اینجا هستیم تا پیام دوستی و عشق مردم پاکستان را به شما برسانیم و از خداوند بزرگ بخاطر پیشرفت و توسعه این ملت بزرگ سپاسگذاریم.

وی همچنین ضمن همدردی با زلزله زدگان کرمانشاه اضافه کرد: ما پیروان یک خداوند و یک پیامبر واحد هستیم و با توکل به خدا همه مشکلات را از بین خواهیم برد چرا که بهترین خطی مشی برای ما قرآن و سنت پیامبر اسلام است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه