English

دومین دوره استانی فناوری پهپادها، اصول ایمنی پرواز و مقررات هوایی برگزار شد

دومین دوره استانی و شصت و هفتمین دوره کشوری فناوری پهپاد، اصول ایمنی پرواز و مقررات هوایی با هدف آموزش مقررات هوایی، آشنایی با کاربردهای نوین و علمی پهبادها در دو مرحله سیمنار و آموزش و اخذ آزمون خلبانی پهپاد غیر نظامی برگزار شد.

دومین دوره استانی فناوری پهپادها، اصول ایمنی پرواز و مقررات هوایی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، مجید متقی طلب ضمن خیر مقدم به مدعوین گفت: با رایزنی های انجام شده با شهرداری کلانشهر رشت و برای ایجاد ساختار قانونی در ارتباط با پهپادهای غیر نظامی تصمیماتی گرفته شده که با همکاری شهرداری رشت زمینی در نظر گرفته شود تا با ایجاد چارچوب های قانونی گامی موثر و بستری مناسب برای کسانی در این حوزه فعالیت دارند مهیا شود.

رئیس پارک علم و فناوری گیلان در خصوص تجاری سازی فناروی گفت: اینکه ما بتوانیم از فناوری استفاده کنیم امریست متداول اما نکته مهم این است که چکار باید کرد که این فناوری ها اقتصادی شود.

وی ادامه داد:  هدف ما این است که این فناوری که ایجاد می شود برای سازنده آن منفعتی داشته باشد و همچنین برای کشور مفید باشد و با تعریف یک ساختار مناسب می شود در سطح بین المللی حظور یافت و از نتایج آن استفاده نمود. 

متقی طلب با اشاره به برگزاری هفته پژوهش و فناوری گیلان در هفته آینده گفت: در هفته آینده نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناروی گیلان برگزار می شود و همچنین از ۲۲ لغایت ۲۶ آذر ماه نیز در ۱۷ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی در نمایشگاه بین المللی تهران، هفته پژوهش و فناوری و فن بازار کشور  برگزار می شود که البته پارک علم و فناوری گیلان به عنوان دبیر اجرایی این نمایشگاه ملی آمادگی دارد تا فضایی برای پهپادهای غیر نظامی در نظر بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه