English

دبیرخانه کارگر استان اصفهان:

قراردادهای موقت وسفید امضاء معضل اصلی جامعه کارگری است

دبیر اجرایی خانه کارگر اصفهان گفت: قراردادهای موقت و سفید امضای معضل اصلی جامعه کارگری است و امکان سوء استفاده از نیروی انسانی را فراهم می کند.

 قراردادهای موقت وسفید امضاء معضل اصلی جامعه کارگری است

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، اصغر برشان درجمع اصحاب رسانه به مناسبت سالگرد تصویب قانون کار گفت: بیش از ۹۵ درصد از بازار کار شامل قراردادهایی است که طول‌ عمر امنیت شغلی کارگران را تنها برای حداکثر سه ماه تضمین می کند.

وی افزود: با بیان اینکه موضوع اصلی قانون کارحمایت از کارگران است و مخالفت با قانون کار از همان روزهای اول پیشنهاد این طرح در سال 69 مطرح بود ه است.

برشان بیان کرد :استان اصفهان با یک میلیون جمعیت کارگری 10 درصد از کارگران کشور را به خود اختصاص داده است.

دبیر اجرایی خانه کارگر اصفهان اظهار داشت :در شهر اصفهان 134 هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی، 77 هزار نفر بیمه شده کشوری و لشکری و 20 هزار نفر بیمه شده صندوق های دیگر وجود دارد

وی با اشاره به بند ۱۴۸ قانون کار تصریح کرد:: اصلاحیه های قانون کار باید امنیت شغلی مشاغل مستمر و نیز امنیت اجتماعی خانواده های آنان را لحاظ کند.

وی ادامه داد: مشکلات اقتصادی کنونی در ایران هیچ ارتباطی با قانون کار ندارد زیرا این قانون تنها برای بهبود و امنیت شغلی کارگران تصویب شده است و تقویت آن، شرایط را برای توسعه اشتغال فراهم می کند.

دبیر اجرایی خانه کارگر اصفهان  گفت :بیش از 326 هزار نفر عضو خانه کارگر اصفهان هستند و امسال بیش از ۱۳ هزار نفر بعنوان عضو جدید به این مجموعه اضافه شدند.

برشان افزود: خانه کارگر اصفهان با 699 مرکز طرف قرارداد است و بواسطه آنها خدمات مختلفی از جمله آموزشی، تفریحی، درمانی و فرهنگی  به اعضاء خود ارائه می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه