English

معاون استاندار هرمزگان:

وضعیت فعلی عرضه و فروش آبزیان در شان بندرعباس نیست

معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان خواستار عرضه بهداشتی آبزیان در بندرعباس شد و گفت: وضعیت فعلی عرضه و فروش آبزیان در شان بندرعباس به عنوان مهمترین شهر ساحلی کشور نیست و این وضعیت باید ساماندهی شود.

وضعیت فعلی عرضه و فروش آبزیان در شان بندرعباس نیست

به گزارش خبرگزاری موج، بهروز اکرمی در نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان هرمزگان افزود: برای عرضه بهداشتی آبزیان، نان سبوس‌دار و رفع مشکل فاضلاب در خور‌های بندرعباس تا پایان سال جاری یک برنامه عملیاتی تدوین شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان افزود: برای عرضه بهداشتی آبزیان همکاری و هماهنگی گسترده دستگاه‌های اجرایی مورد نیاز است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز در این نشست حوادث ترافیکی را شایع‌ترین و عمده‌ترین علت مرگ در استان هرمزگان اعلام کرد.

سید حسین داودی بیان داشت: بیشترین آمار مرگ و میر مربوط به موتورسیکلت است و اکثر تصادفات موتورسیکلت در شهرستان‌های میناب و سیریک به خاطر داشتن بافت کشاورزی رخ می‌دهد.

وی گفت: بعد از تصادفات رانندگی، بیماری قلب و عروق شایعه‌ترین علت مرگ در استان هرمزگان است و باید نگاه جامع‌تری به بحث سلامت داشته باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خاطرنشان کرد: مشکل عمده مردم در حوزه سلامت آنچه ما در جلسات می‌گوییم نیست و در گفت‌وگو با مردم مشکلات دیگری عنوان می‌شود و مدیران سلامت برای حل مشکلات بهداشتی باید با مردم ارتباط بگیرند و مشکلات از دل بخشنامه‌ها و آئین نامه‌ها بیرون نمی‌آید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه