English

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:

دومین بیمارستان صحرایی اصفهان به مناطق زلزله زده کرمانشاه منتقل شد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: حجم بالای کار و میزان تلفات انسانی این نیاز را فراهم کرد که خدمات تخصصی تر و بیشتری ارائه شود؛ این موضوع از سوی کرمانشاه اعلام شد و بیمارستان سیار دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به سرعت بارگیری و به منطقه اعزام شد.

دومین بیمارستان صحرایی اصفهان به مناطق زلزله زده کرمانشاه منتقل شد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، کیانوش جهانپور بیان کرد: پس از گذشت نخستین ساعات از وقوع زلزله، اقدامات بهداشتی درمانی از سوی استان اصفهان شروع شد و تیم های اورژانسی و تخصصی به منطقه اعزام شدند و خدمات درمانی خوبی هم ارائه شد.

وی افزود: حجم بالای کار و میزان تلفات انسانی این نیاز را فراهم کرد که خدمات تخصصی تر و بیشتری ارائه شود؛ این موضوع از سوی کرمانشاه اعلام شد و بیمارستان سیار دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به سرعت بارگیری و به منطقه اعزام شد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خاطر نشان کرد: گستردگی سازه بیمارستان سیار به گونه ای است که نیاز به زمان 48 ساعته برای انتقال و استقرار دارد و پس از استقرار به سرعت کار خود را با در اختیار داشتن نیروهای بهداشتی درمانی شروع می کند.

این مسئول تصریح کرد: بیمارستان سیار و بیمارستان های صحرایی بیشتر برای بحران ها و حوادث بکارگیری می شوند و از همین رو با تجهیزات و امکانات پیشرفته و کاملی همراه هستند که این بیمارستان هم دارای همین ویژگی ها است.

سخنگوی دانشگاه  علوم پزشکی اصفهان ادامه داد: این بیمارستان صحرایی با ظرفیت 52 تخت، 60 نیروی کادر پزشکی و پیراپزشکی را به همراه خوهد داشت و تا آخرین زمانی که شرایط منطقه به وضعیت پایداری برسد ارائه خدمت خواهد کرد.

به گفته جهانپور بیمارستان سیار اعزامی دارای بخش های ICU، اتاق عمل، رادیولوژی، داروخانه، آزمایشگاه، استریل، احیاء، سردخانه، دندانپزشکی، پذیرش، بستری، انبار و همچنین شبکه های برق رسانی، آب رسانی، ژنراتور، رخت شور خانه و اتاق فرماندهی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه