English

جمع آوری کمک های صنعتگران گیلان به زلزله زدگان کرمانشاه

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت: با جمع آوری کمک ها نقدی و غیرنقدی صنعتگران عزیز توانستیم اولین محموله کمک ها را در جهت اعزام به مناطق زلزله زده آماده کنیم.

جمع آوری کمک های صنعتگران گیلان به زلزله زدگان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، احمد علی شهیدی، ضمن تسلیت به بازماندگان زلزله کرمانشاه اظهار داشت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری در بحث کمک به زلزله زدگان غرب کشور احساس وظیفه شد و موفق شدیم اولین محموله کمک های صنعتگران عزیز را در جهت اعزام به مناطق زلزله زده آماده کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت: طی اطلاع رسانی به شهرک ها و نواحی صنعتی استان گیلان و جمع آوری کمک ها نقدی و غیرنقدی صنعتگران عزیز توانستیم اولین محموله کمک ها را در جهت اعزام به مناطق زلزله زده آماده کنیم.

وی افزود: باتوجه به زلزله ای که در استان کرمانشاه رخ داد است جهت کمک رسانی به هموطنان عزیزمون با همکاری مدیران کارخانه ها در شهرک های صنعتی رودسر و بندر انزلی کمک های نقدی و غیرنقدی ازجمله محصولات شان از قبیل تن‌ماهی و تن لوبیا و چای و لباس و پتو از طریق هلال احمر جمع آوری و فرستاده شد.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان افزود: همچنان منتظر کمک های نقدی و غیرنقدی برای زلزله زدگان استان کرمانشاه هستیم و امیدواریم در چند روز آینده بتوانیم کمک های بیشتری را به لطف همکاران و صنعتگران عزیز تهیه و ارسال نماییم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه