English

دادستان عمومی و انقلاب کردستان:

تجلی کار تمام دستگاه‌ها در چهره شهر نمایان است

دادستان عمومی و انقلاب سنندج با بیان اینکه اگر در انتخاب شهر و شهردار در دام مسائل سیاسی بیفتیم راه به جایی نخواهیم برد، گفت: نخستین فاکتور در این میان شهر و شهرداری است که باید فارغ از مسائل و حواشی مسائل سیاسی قدم بردارد.

تجلی کار تمام دستگاه‌ها در چهره شهر نمایان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، اکبر جوهری عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه شهردار سنندج، اظهار کرد: تجلی کار تمام دستگاه‌ها در چهره شهر نمایان است.

وی افزود: هرکس بخواهد قضاوتی در خصوص استان و شهر داشته باشد در مرحله اول به مرکز استان نگاه می‌کند و مرکز استان الگویی برای سایر شهرستان‌هاست.

به گفته دادستان سنندج، نخستین فاکتور در این میان شهر و شهرداری است که باید فارغ از مسائل و حواشی مسائل سیاسی قدم بردارد.

جوهری خاطرنشان کرد: اگر در انتخاب شهردار و مدیریت شهری در دام مسائل سیاسی بیفتیم هرچقدر  هم توان بگذاریم راه به جایی نمی‌بریم.

وی افزود: پلیس شهرداری ما یک پلیس توانمند نبوده و قابل قبول نیست، چرا که شهرداری باید امورات شهر را مدیریت کند.

دادستان مرکز استان کردستان با تاکید بر اینکه باید امورات را دید و سلسله مراتب به صورت قانون در آید، اذعان داشت: پلیس شهرداری باید پلیسی مقتدر باشد و شبانه‌روز به مردم خدمت کند.

جوهری خطاب به شهردار جدید سنندج یادآور شد: دادستانی، فرمانداری و شهرداری باید با همکاری و بصورت ید واحد دلسوزانه خدمت کنند و به تمام امورات شهر رسیدگی و مدیریت کنند.

وی افزود: با تعدیل نیرو در شهرداری فضای نادرستی ایجاد خواهد شد و باید کارشناسان خبره پرورش یابند تا سنندج زیبایی ساخته شود.

وی با عنوان این مطلب که، ارزش مکان به مکین است، گفت: شهردار سابق سنندج موفق و قانونمند بود و جای تقدیر دارد و امیدواریم شهردار جدید نیز به همین رویه عمل کند.

به گفته دادستان مرکز استان کردستان، عمر شهرداری کوتاه است‌ لذا شهردار منتخب باید خوب کار کند تا شهری زیبا ساخته شود.

جوهری گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز از مشکلات جدی در سطح استان است که ضمن نازیبا کردن چهره شهر، گستره بزهکاری‌ها در استان را افزایش می‌دهد لذا باید تمهیدات لازم در این راستا اندیشیده شود.

دادستان سنندج اضافه کرد: بعنوان یک کرد کرمانشاهی فاجعه زلزله‌زدگان را که منجر به کشته‌شدن تعداد زیادی از هموطنان ما در شهرهای مختلف این استان شد تسلیت می‌گویم.

وی به حمایت‌های بی‌دریغ مردم کشور به ویژه کردستانی‌ها در حمایت از زلزله‌زدگان استان کرمانشاه قدردانی کرد و افزود: کردستان در این راستا سنگ تمام گذاشت و مردم این استان، فرهنگی بودن و اصالت خود را به نمایش گذاشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی