English

استاندار کردستان:

کار اصلی شهرداری سنندج اعتمادسازی است

استاندار کردستان گفت: شفاف سازی در شهرداری مهم است و باید مردم از آنچه که اتفاق می افتد اطلاع داشته باشند.

کار اصلی شهرداری سنندج اعتمادسازی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، بهمن مرادنیا، شامگاه دوشنبه(29 آبان) در مراسم تکریم و معارفه شهردار سنندج، با تاکید بر اینکه باید سنندج را زیباتر بسازیم، اظهار کرد: امروز برای اینکه به این مهم دست پیدا کنیم باید همه دست به دست هم دهیم تا شاهد شهری زیبا باشیم .

وی ضمن اشاره به اینکه باید با همفکری کردن نابسامانی‌ها را از بین ببریم، عنوان کرد: امروز شهر سنندج حیف است که درگیر مشکلاتی همانند حاشیه نشینی، مشاغل مزاحم، عدم توسعه فضای سبز و ... باشد .

استاندار کردستان با اشاره به اینکه در حل و فصل مشکلات شهر باید همدل باشیم، بیان کرد: شهرداری سنندج باید توجه ویژه‌ای به حق و حقوق نیروهای خود داشته باشد و پرداخت حقوق آنها را در اولویت قرار دهد .

وی تصریح کرد: کار اصلی شهرداری سنندج اعتمادسازی است و با اعتماد کردن می توان کارها را به خوبی انجام داد.

مرادنیا با بیان این مهم که باید مردم در اولویت باشند، خاطرنشان کرد: شفاف سازی در شهرداری مهم است و باید مردم از آنچه که اتفاق می افتد اطلاع داشته باشند .

وی تصریح کرد: شاید در گذشته تغییر و تحولات به درستی صورت نگرفته است اما باید از امروز برنامه محور باشیم و با برنامه حرکت کنیم .

استاندار کردستان ضمن اشاره به اینکه شهر سنندج باید براساس اصول شهرسازی و مهندسی جلو برود، بیان کرد: سازمان شهرداری بر اساس درآمد پایدار باید اصلاح شود و بحث مالی در شهرداری شفاف سازی شود .

وی در پایان با اشاره به اینکه حاشیه‌های شهر سنندج باید در اولویت قرار گیرد، یادآور شد: بدهی هایی که دستگاه های اجرایی نسبت به شهرداری سنندج دارند باید پرداخت آن را در اولویت قرار دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه