English

شهردار سنندج:

امیدوارم بتوانم خدمتگزاری شایسته برای مردم شهر فرهنگی سنندج باشم

شهردار سنندج گفت: بر اساس اخرین اطلاعات دقیقی که امروز دریافت کرده ام بدهی شهرداری سنندج ۱۰۵ میلیار تومان است که تنها مربوط به پروژه های عمرانی نیست.

امیدوارم بتوانم خدمتگزاری شایسته برای مردم شهر فرهنگی سنندج باشم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، حشمت الله صیدی عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه شهردار سنندج که در مجتمع فجر برگزار شد، اظهار کرد: انتخاب استاندار بومی برای کردستان به این استان روح جدید بخشیده است.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانم خدمتگزاری شایسته برای مردم شهر فرهنگی سنندج باشم و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم بود.

شهردار سنندج با بیان اینکه مردم کردستان در انتخابات اخیر به بهترین شیوه عمل کردند، گفت: افرادی را به عنوان شورای شهر انتخاب کردند که واقعا دغدغه کار دارند و همین امر بستر را برای خدمت رسانی هرچه بیشتر فراهم کرده است.

صیدی با بیان اینکه مشکلات شهرداری ها در تمام شهرهای کشور تقریبا مشابه هم هستند، اذعان کرد: کاملا آگاهانه پا در این مسیر نهاده و مطمن هستم با کمک بخش های مختلف به ویژه مسوولان استان می توانیم گام های خوبی در این حوزه برداریم.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه وضعیت شهرداری سنندج در حالت فعلی بسیار مناسب نیست و مشکلات عدیده ای دارد که البته این مشکلات فقط خاص این شهرداری نبوده و در همه جای کشور به همین شکل است.

صیدی با بیان اینکه با عنوان این مطالب نمی خواهم عملکرد هیچ کدام از شهرداران قبلی شهر سنندج را زیر سوال ببرم، گفت: در چند سال اخیر صنعت ساختمان با رکود مواجه شده و درآمدهای ناشی از مالیات بر ارزش افزوده کاهش یافته و همین امر مشکلات زیادی را در شهرداری ها به وجود آورده است.

وی اظهار کرد: در مرداد ، شهریور و مهرماه سالجاری درآمدهای ناشی از مالیات بر ارزش افزوده در شهر سنندج 2 میلیارد تومان بوده است که نسبت به مدت زمان مشابه کاهش پیدا کرده است.

صیدی با بیان اینکه شهر سنندج با مشکلات حاشیه نشینی و دستفروشی مواجه است، خاطرنشان کرد: امید بتوانیم بخشی از مشکلات را حل کنیم و برای تحقق برنامه هایم با تمام تلاش میکنم.

وی تصریح کرد: اگر زمانی ساخت و ساز بی روبه در حاشیه شهر انجام می گرفت، متاسفانه امروزه این مهم در بطن شهرهای ما انجام می شود و برخورد و مقابله با آن نیاز به همکاری همه بخش ها است.

وی اظهار کرد:  زلزله اخیر نشان داد ساختمان های ما آسیب پذیرند و به عنوان یک کارشناس ساختمان میخواهم از ظرفیت های قانونی استفاده کنم تا ساختمان های مجاز و استاندارد احداث شود.

صیدی با اشاره به رویکردها و سیاست های خود در شهرداری گفت: من منیت را در خود کشته و از امروز به همراه همکارانم «ما» خواهیم شد تا به پیشبرد اهداف برسیم.

وی حل و فصل مشکلات درون سازمانی را از رویکردهای خود دانست گفت: به عقیده من نیروی انسانی بزرگترین سرمایه هر سازمان است که باید از آنها به نحو احسن استفاده شود.

صیدی گفت: بر اساس اخرین اطلاعات دقیقی که امروز دریافت کرده ام بدهی شهرداری سنندج ۱۰۵ میلیار تومان است که تنها مربوط به پروژه های عمرانی نیست.

وی با بیان اینکه رفت و روب، فضای سبز و بیمه مجموعه بدهی های شهرداری سنندج را شامل می شود، اذعان کرد:  تکریم مردم از دیگر رویکردهای من در فعالیت هایم خواهد بود.

صیدی خاطرنشان کرد: معتقدم در میان مردم و شهرداری باید اشتی ایجاد کنیم و  در این راستا حسن نیت خود را ثابت می کنم و از شهروندان انتظار دارم نسبت به پرداخت عوارض اقدام کنند.

شهردار سنندج توانمندسازی نیروهای خدوم را از دیگر رویکردها خود به عنوان شهردار سنندج نام برد و گفت: باید افراد نخبه و خدوم شهرداری شناسایی شوند و بیشتر از توان آنها استفاده شود، چرا که من شهردار سنندجم و شهردار هیچ حزب و جناحی نخواهم بود.

صیدی استفاده از ظرفیت نخبگان و اساتید در مدیریت شهرداری را ضروری خواند و افزود: نه برای تقابل بلکه برای تعامل آمده ام و معتقدم باید با تعامل کار کرد و با رعایت قانون و اجرای مصوبات شورای شهر به مردم خدمت شود.

وی با بیان اینکه منافع عموم را ملاک کار خود قرار خواهم داد، گفت: از مردم میخواهم نسبت به پرداخت عوارض و مطالبات شهرداری اقدام کنند تا این نهاد بتواند به مردم خدمت کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه