English

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان:

مرکز استان کردستان از داشتن سازمان فرهنگی شهرداری محروم است

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، ایجاد سازمان فرهنگی در شهرداری سنندج را ضروری و آن را یکی از نیازهای اصلی در مرکز استان فرهنگی کردستان دانست.

مرکز استان کردستان از داشتن سازمان فرهنگی شهرداری محروم است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام مهدی فرزی شامگاه امروز در مراسم تکریم و معارفه شهردار سنندج، ضمن تسلیت به واسطه فوت شماری از هموطنان در زلزله کرمانشاه، و تبریک فرارسیدن ماه ربیع و مولود خاتم پیامبران، اظهار کرد: دنیا محل گذر و رفت و آمد و نه جای گریه کردن و ایستادن است و همه باید در دنیا خدمت و رسالت خود را انجام دهند تا نسبت به اعمال و رفتارش پاسخگو باشد.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: انسان‌ها فارغ از حواشی به هرکس که به آنها خدمت کند، دل می‌دهند و او را تکریم می‌کنند و این از خصلت‌های بارز مردم کردستان است.

وی با تاکید بر اینکه مواجه‌شدن با دنیایی از مشکلات موجود در شهرداری سنندج کار بزرگی است، اذعان داشت: بحران‌های جدی در دوران شهردار قبل وجود داشت و امروز هم شهردار جدید با ایثار و از خودگذشتگی این مسولیت را پذیرفته است.

وی با اشاره به اینکه مایه فخر و مباهات است که تعداد زیادی از پروژه‌های شهری با حضور شهردار سابق انجام شد، خاطرنشان کرد: از دو جنبه باید به شهرداری و مدیریت آن نگریست.

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان  به این دو جنبه اشاره کرد و افزود: کوچک کردن سازمان و تربیت نیروهای خبره که دارای همه دانش‌ها و نیروهای توانمند باشد در مجموعه شهرداری برای مدیریت امور شهری موثر است.

فرزی ایجاد سازمان فرهنگی در شهرداری سنندج را  از ضروریات شهرداری مرکز استان کردستان دانست و گفت: این مهم در مراکز همه استان‌های کشور وجود دارد که باید در شهر سنندج به عنوان مرکز استان فرهنگی کشور هم ایجاد شود.

وی در پایان اذعان داشت: مرکز استان کردستان از داشتن سازمان فرهنگی شهرداری محروم است که باید با تلاش متولیان امر به ویژه شورا و شهردار این مهم در استان انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه