English

سخنگوی سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

افتتاح ۳۰ طرح اقتصاد مقاومتی در استان کهگیلویه و بویراحمد / درخت‌کاری ۵۰ هکتار زمین در مرز خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد

سخنگوی سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 30 طرح اقتصاد مقاومتی در هفته بسیج در این افتتاح می‌شود.

افتتاح 30 طرح اقتصاد مقاومتی در استان کهگیلویه و بویراحمد / درخت‌کاری 50 هکتار زمین در مرز خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، سید علی ساداتی شامگاه دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد، به گزارش عملکرد سازمان بسیج سازندگی این استان از سال‌های 92 تاکنون پرداخت و اظهار کرد: هزار و 728 تیم پزشکی در این‌ سال‌ها به مناطق محروم استان جهت ارائه خدمات پزشکی و درمانی اعزام کردم.

وی از راه‌اندازی بیمارستان صحرایی استان کهگیلویه و بویراحمد در منطقه زلزله‌زده پل ذهاب در مقر شهید اورنگ خبر داد و افزود: سازمان بسیج سازندگی در حوزه سواد‌آموزی اقدامات تاثیرگذاری داشت که ما در این سال‌ها بیش از سه هزار و 900 نفر را تحت پوشش طرح نهضت سوادآموزی قرار دادیم.

سخنگوی سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 50 هکتار از زمین‌های مرزهای استان کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان به منظور جلوگیری از پدیده نامیمون ریزگردها و بیابان‌زدایی درخت‌کاری می‌شود.

ساداتی افزود: بیش از سه هزار گروه جهادی را در سال‌های 92 تا 96 برای خدمات رسانی به مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد اعزام کردیم.

سخنگوی سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اقدامات این سازمان در راستای اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی، اظهار داشت: دو هزار و 553 کارگاه در سطح استان راه‌اندازی کردیم که سه هزار و 561 شغل مستقیم و غیرمستقیم ایجاد شد.

ساداتی افزود: سه هزار و 500 گواهی فنی و حرفه‌ای و آموزش پودمانی برای شرکت کنندگان در این کارگاه‌ها صادر شد.

وی گفت: با اعتباری بالغ بر 37 میلیارد و 293 میلیون تومان طرح‌های اقتصادی و صنایع تبدیلی که شامل پرورش مرغ، زعفران، بلدرچین، قارچ، پرورش بوقلمون و پرورش کبک ‌می‌باشد را راه‌اندازی و افتتاح کردیم.

سخنگوی سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این سازمان 762 پروژه عمرانی و محرومیت زدایی دارد که 210 پروژه آن تکمیل شده است.

ساداتی از توزیع 300 بسته معیشتی که شامل 40 قلم خوراکی، بهداشتی و ... بود در این سال‌ها بین مناطق محروم خبر داد و گفت: 40 بسته معیشتی نیز در هفته بسیج امسال توزیع می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه‌های هفته بسیج اشاره و اظهار کرد: همایش شکوه هجرت و طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی  در هفته بسیج برگزار می‌شود.

سخنگوی سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: نمایشگاه عرضه و فروش محصولات اقتصاد مقاومتی  صنایع تبدیلی در این هفته افتتاح می‌شود.

ساداتی از افتتاح 30 طرح اقتصاد مقاومتی در این هفته خبر داد و افزود: 20 سری جهیزیه کامل که شامل 17 قلم کالا؛ فرش، یخچال، اجاق، بخاری، جارو، تلویزیون و ... می‌باشد، تهیه و توزیع می‌شود.

این مسوول اضافه کرد: افتتاح سه طرح به نیابت از 33 طرح عمرانی و محرومیت زدایی، توزیع 92 بسته معیشتی که هر بسته شامل 40 قلم کالا می‌باشد، در بین محرومین،  اعزام 20 اکیپ بهداشتی و درمانی به مناطق محروم، اعزام یک بیمارستان صحرایی به کرمانشاه، افتتاح سه خانه بهداشت در منطقه زیلایی، مارگون و پاتاوه و کلنگ زنی طرح یادمان شهدای چرام از دیگر برنامه‌های این سازمان در هفته بسیج است.

وی گفت: برنامه‌ تجلیل از خبرنگاران و رسانههای انقلابی اولین بار در سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح پیش بینی شده است، همچنین تجلیل از آمران به معروف و نهی از منکر شهرستان‌ها و تجلیل از جهادگران حسینی نیز از دیگر برنامه‌های سازمان در این هفته است.

سخنگوی سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح 30 طرح مشاغل خانگی، صنایع تبدیلی و اقتصاد مقاومتی با اعتبار دو میلیارد و 300 میلیون تومان در هفته بسیج خبر داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه