English

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان:

سامانه الکترونیکی سرویس مدارس تا پایان آذر به بهره برداری می رسد

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: سامانه الکترونیکی سرویس مدارس که در حال حاضر مراحل آزمایشی خود را طی می کند تا پایان آذر سال جاری به صورت کامل به بهره برداری می رسد.

سامانه الکترونیکی سرویس مدارس تا پایان آذر به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حسین جعفری اظهار داشت: با توجه به اینکه امنیت و سلامت دانش آموزان و تردد آسان و راحت آنها در شهر همواره دغدغه خانواده ها و مورد توجه مدیران شهری است، شهرداری اصفهان درصدد طراحی سامانه الکترونیکی برآمد.

وی بیان کرد: در طول سال تحصیلی اولیاء دانش آموزان با استفاده از این سامانه می توانند بر عملکرد شرکت و راننده ای که سرویس مدرسه دانش آموز را انجام می دهد، نظارت داشته باشند و چنانچه انتقاد یا پیشنهادی دارند، مراتب را در سامانه ثبت کرده تا همکاران ما در سازمان تاکسیرانی آن را پیاده سازی و خودشان به راننده و شرکت امتیازدهی کنند.

جعفری ادامه داد: اولیاء دانش آموزان می توانند به درگاه اینترنتی این سامانه مراجعه، اطلاعات دانش آموز و مدرسه محل تحصیل را وارد کنند تا با محاسبه مسافت منزل تا مدرسه، قرارداد به صورت الکترونیکی تنظیم شود که در نهایت اولیاء می توانند در صورت تمایل قرارداد را امضا کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه سامانه الکترونیکی سرویس مدارس که در حال حاضر مراحل آزمایشی خود را طی می کند، تا پایان آذرماه سال جاری به صورت کامل به بهره برداری می رسد، گفت: برای استفاده این سامانه، رانندگان تاکسی سرویس مدارس باید دارای گوشی های هوشمند باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه