English

فرمانده سپاه آستارا خبر داد؛

تجمع بزرگ و حماسی بسیجیان با عنوان «شکوه مقاومت» در آستارا

فرمانده سپاه آستارا از تجمع بزرگ و حماسی بسیجیان با عنوان «شکوه مقاومت» در سالن ورزشی انقلاب مجموعه ورزشی وحدت آستارا خبر داد.

تجمع بزرگ و حماسی بسیجیان با عنوان «شکوه مقاومت»  در آستارا

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، سرهنگ پاسدار جهانبخش آرمان، در آستانه فرا رسیدن هفته بسیج، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ستاد گرامیداشت هفته بسیج شهرستان، در طول این ایام بیش از 80 برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی، معنوی و... را با بهره مندی از توان پایگاه های مقاومت، کانون های بسیج، حوزه های بسیج و سایر بخش ها برگزار می کند.

وی با تأکید بر اینکه برنامه های این هفته در دیدار با امام جمعه به شکل رسمی از روز دوشنبه (29 آبان)، با شعار « بسیج مظهر مردم سالاری دینی» آغاز می شود، ادامه داد: تجلیل از فعالان عرصه های اقتصاد مقاومتی و فعالان عرصه های فرهنگی اعم از شعرا، خبرنگاران، مداحان و سایر هنرمندان شهرستان نیز از دیگر برنامه های این هفته است.

سرهنگ آرمان با بیان اینکه حضور بسیج جامعه پزشکی در ویزیت رایگان و ارائه خدمات درمانی و بهداشتی در این ایام پررنگ تر می شود، افزود: در نخستین روز هفته بسیج ، نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی در ورودی بازار بزرگ ساحلی شهرستان برپا خواهد شد.

وی هفته بسیج را فرصتی برای تبیین رشادت ها و از جان گذشتگی های شهدا، جانبازان و رزمندگان دوران انقلاب اسلامی برشمرد و خاطر نشان کرد: در این هفته ، یادوراه هایی در شهرهای آستارا و لوندویل و برخی روستاهای شهرستان نیز برگزار می شود.

 جهانبخش آرمان،  برگزاری همایش ها و مسابقات ورزشی را از دیگر برنامه های تدوین شده برای بسیجیان در این هفته عنوان کرد و گفت: برگزاری مسابقه کاراته سبک های آزاد با حضور 16 شهرستان استان گیلان در کنار برگزاری مسابقات فوتبال، فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، طناب کشی، تیراندازی با تفنگ بادی و همایش های کوهپیمایی و پیاده روی نیز از برنامه های واحد تربیت بدنی سپاه و اداره ورزش و جوانان است.

برگزاری یادواره ۲۲ شهید اهل سنت شهرستان آستارا

فرمانده سپاه آستارا ضمن تأکید بر اینکه برگزاری دعای ندبه، میقات صالحین، پخش بسته های فرهنگی در بین حلقات صالحین، سخنرانی پیش از خطبه، برگزاری برنامه آمادگی رزم گردان بیت المقدس، کارگاه افزایش موالید (جمعیت)، محفل شعر و ادب با عنوان (چکه هاهی شعر از زلال اندیشه بسیج)، فراخوانی نیم روزه بسیجیان، همایش اصحاب مساجد و سایر برنامه ها در اطلاعیه منتشر شده برای این هفته درج شده است، افزود: برای نخستین بار یادواره ۲۲ شهید اهل سنت شهرستان در دوم آذر ماه در مسجد حضرت رسول اکرم (ص) روستای عنبران بخش مرکزی آستارا برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه