English

شهادت شهدا ی مدافع حرم جهان را متوجه ارزش‌های اسلامی کرد

مدیرکل اوقاف و امورخیریه گیلان به مناسبت هفته وقف، در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم ، سعید مسافر گفت: شهادت شهدا مدافع حرم جهان را متوجه ارزش‌های اسلامی کرد.

شهادت شهدا ی مدافع حرم جهان را متوجه ارزش‌های اسلامی کرد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین علیزاده، در این دیدار با اشاره به اهمیت فداکاری شهداء در راه پیشبرد اهداف اسلام و پیاده شدن آموزه‌های اسلامی در جامعه ، گفت: شهدا زندگی خود را وقف اسلام کردند.

وی همچنین افزود: شهدای مدافع حرم وقف عاشورا و دفاع از حرم اهل بیت شدند .

علیزاده بر لزوم گرامیداشت شهدا در گفتار و کردار و عمل به سیره شهدا تاکید کرد و گفت: دیدار با خانواده شهدا به مدیران و کارکنان حکومت اسلامی روحیه و انگیزه خدمت می‌دهد.

وی شهدا مدافع حرم را شهدای دفاع از حریم ولایت توصیف و اعلام کرد: شهدای مدافع حرم غربتی مضاعف نسبت به شهدای دیگر دارند و اعتقاد دارم که شهدا گلچین شده امام حسین(علیه السلام) هستند.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان اذعان داشت: شهدای مدافع حرم کار فرهنگی بزرگی با شهادتشان کردند و شهادت شهدا مدافع حرم جهان را متوجه ارزش‌های اسلامی کرد .

در این دیدار پدر شهید سعید مسافر با توصیف روحیات این شهید، اظهار داشت: وی سال‌ها برای دفاع از امنیت کشور در مناطق غرب ایران خدمت کرد.

وی اخلاص و گمنامی را دو مشخصه فعالیت‌های شهید مسافر خواند و گفت: این شهید در دومین مرحله اعزام خود به سوریه به دست تکفیریها به شهادت رسید.

پدر شهید مسافر اعلام کرد: شهدای مدافع حرم ادامه دهندگان راه شهدای هشت سال دفاع مقدس هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه