English

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان:

زلزله اخیر حدود ۲ میلیارد تومان خسارت به شبکه برق لرستان وارد کرد

فریدون خودنیا، در جلسه ستاد مدیریت بحران استان گفت: بر اثر زلزله اخیر در غرب کشور 1/9 میلیارد خسارت به شبکه برق استان وارد شده است.

زلزله اخیر حدود 2 میلیارد تومان خسارت به شبکه برق لرستان وارد کرد

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان، به اقدامات صورت گرفته توسط عوامل شرکت برق لرستان در امدادرسانی به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اشاره کرد و گفت: ماموریت اکیپ‌های ترمیم شبکه و ترانسفورماتورها، اعلام ریز خسارات به مدیریت بحران، تیم‌بندی پرسنل و اعزام هشت تریلر، تجهیزات شبکه جرثقیل، نیرو و تیم‌های برق و نیز اعزام 26 نیروی متخصص از جمله اقدامات شاخص انجام شده شرکت برق در این حوزه است.

خودنیا، افزود: در زلزله اخیر، منطقه الوند سر پل ذهاب را با 204 نفر ساعت، محله نیرو انتظامی را با 225 نفر ساعت و محله شهید باهنر استان کرمانشاه را با 315 نفر ساعت از نعمت برق برخوردار کردیم.

وی افزود: تامین برق چادرهای اسکان موقت محله زعفران نیز توسط شرکت برق لرستان انجام شد.

خودنیا در خصوص دیگر کمک‌های انجام شده شرکت برق خبر داد: 25 میلیون تومان کمک غیر نقدی و دو کامیون کمکهای غیر نقدی از سوی پرسنل شرکت برق استان به کرمانشاه اعزام شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان در پایان تصریح کرد: عمده خسارات متحمل شده شرکت برق در این حادثه در واقع تکرار حوادث و خسارات گذشته بود و بیشتر مناطقی که بصورت موقت برقدار شده بودند، آسیب دیده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه