English

شهردار خرم‌آباد:

هنگام بارش شدید باران و وقوع سیلاب در حوزه شهری، شهردار و تمامی پرسنل شهرداری، کارگر خدمات شهری هستند

وحید رشیدی در جلسه ستاد بحران شهرداری خرم‌آباد، گفت: همه ما در مواقع بحران و بارندگی شدید، کارگر خدمات شهری هستیم.

هنگام بارش شدید باران و وقوع سیلاب در حوزه شهری، شهردار و تمامی پرسنل شهرداری، کارگر خدمات شهری هستند

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، عصر امروز شنبه ۲۷ آبان ماه ۹۶ نشست دوره‌ای ستاد بحران شهرداری به ریاست وحید رشیدی  و با حضور قائم‌مقام شهردار، معاونت خدمات شهری، معاونت شهرسازی و مدیران مناطق و سازمان‌های شهرداری مرکز استان برگزار شد.

بر اساس این گزارش، شهردار خرم‌آباد در آغاز این جلسه ضمن تاکید بر لزوم افزایش جلسات ستاد بحران با توجه به آغاز قریب الوقوع  بارندگی‌های گسترده،  گفت: از این پس باید نشست‌های ستاد هر ۱۵ روز یک بار و با حضور همه اعضا برگزار شود تا بتوانیم بر حوزه شهری اشراف مناسبی داشته باشیم.

وی افزود: به محض اینکه بارندگی از حالت عادی خارج می‌شود حضور معاونین شهردار و زیرمجموعه و مدیران مناطق همراه با تیم خدماتی در سطح شهر و منطقه الزامی است.

وحید رشیدی ادامه داد: گاهی در شرایط بحرانی خود شهردار هم  ممکن است لازم باشد نقش یک کارگر خدماتی را ایفا کند، به عبارت دیگر همه ما از مدیر تا کارگر تنظیف و خدماتی در مقابل کوچکترین مشکل حوزه خدمات شهری مسوولیم و باید انجام وظیفه کنیم.

رئیس ستاد بحران شهر،  سرعت اجرای کارها را اولویت‌ حوزه خدمات شهری دانست و خاطرنشان کرد: تمام نیروهای خدمات شهری باید به تجهیزات و لباس مناسب مجهز باشند، همچنین لزم است تا از این لحظه، نسبت به تهیه و ذخیره‌سازی ملزوماتی چون شن و نمک اقدام شود تا در زمان بارش برف و جلوگیری از یخ‌زدگی سطح معابر اقدامات لازم صورت گیرد.

شهردار خرم آباد در پایان تصریح کرد: باید در کنار پروژه‌های کلان و بلند مدت، پروژه‌های کوتاه مدت دفع آب‌های سطحی مانند احداث برخی جداول عرضی و انحرافی نیز با دقت و شتاب اجرایی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه