English

به همت همکاران ستادی و مراکز کانون گیلان ؛

بسته‌های فرهنگی برای کودکان زلزله‌‌زده ارسال می شود

نشست ساماندهی امداد‌رسانی فرهنگی به کودکان و نوجوانان زلزله‌زده غرب‌ کشور، صبح امروز در اتاق نشست‌های کانون استان گیلان در رشت برگزار‌شد.

بسته‌های فرهنگی برای کودکان زلزله‌‌زده ارسال می شود

به‌گزارش خبرگزاری موج از گیلان، این نشست به منظور هدف‌مند‌سازی ارایه‌ی خدمات فرهنگی به آسیب‌دیدگان، به ویژه کودکان ونوجوانان زلزله‌زده غرب کشور صورت‌ گرفت.

طی این نشست اسفندیار ضیائی، مدیر‌کل کانون استان گیلان ضمن ابراز همدردی با حادثه‌دیدگان این رخداد طبیعی، لزوم همراهی تمامی افراد جامعه در کاهش درد‌های این هموطنان را مورد تاکید‌ قرار داد و با بیان‌ این‌ که مدیریت پس لرزه‌‌های فکری و احساسی این زلزله به یقین دشوار‌تر از خود زلزله است، بر ضرورت برنامه‌ریزی‌های هدف‌مند، به ویژه در حوزه کودک و نوجوان تاکید کرد.

وی در همین زمینه ظرفیت‌های گسترده‌ی کانون به ویژه در حوزه فرهنگ را مورد توجه قرار‌داد و ضمن اشاره به نیاز‌های کودکان و نوجوانان زلزله‌زده به کتاب، نوشت‌افزار و سرگرمی‌های سازنده گفت: در سایه‌ی هماهنگی و همراهی کارکنان ستادی و مراکز فرهنگی هنری دراین مسیر قدم‌های جدی خواهیم‌ برداشت.

درادامه این نشست شرکت‌کنندگان به ارایه‌ی دیدگاه‌های خود در جهت ارایه‌ی هرچه بهتر خدمات فرهنگی به مناطق زلزله‌زده غرب کشور پرداختند و برهمین اساس مقرر شد تمامی مراکز فرهنگی هنری سراسر استان به‌عنوان پایگاه‌های جمع‌آوری و ارسال کمک‌های مردمی به اداره‌ی کل کانون استان به ایفای نقش بپردازند.

 اعلام یک شماره حساب برای واریز کمک‌های نقدی همکاران ستادی از دیگر مصوبات این نشست بود و در همین حال مقرر شد تمامی هدایا پس از جمع‌آوری، برای کودکان و نوجوانان زلزله‌زده استان کرمانشاه‌ ارسال شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه