English

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کرمانشاه:

فعالیت ۲۱۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین آواربرداری در مناطق زلزله‌زده

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان از اعزام و فعالیت 210 دستگاه ماشین‌آلات سنگین این اداره کل جهت آواربرداری در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه خبر داد.

 فعالیت 210 دستگاه ماشین‌آلات سنگین آواربرداری در مناطق زلزله‌زده

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، بهمن خسروانی، به وقوع زلزله 7 ریشتری یکشنبه‌ شب در شهرستان‌های غربی استان و خسارات ناشی از آن اشاره کرد و اظهار داشت: در همان ساعات اولیه پس از وقوع زلزله نیروها و ماشین‌آلات اداره کل راهداری استان به منطقه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه پس‌ازاین زلزله برخی از محورهای استان به علت ریزش کوه مسدود شده بودند، افزود: عوامل راهداری استان در سریع‌ترین زمان اقدام به پاک‌سازی محورها نمودند و در حال حاضر نیز تردد در این محورها باوجود ترافیک نیمه سنگین، روان است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تأکید کرد: علاوه بر اقدامات مربوط به بازگشایی راه‌ها، 400 نفر از کارکنان و 210 دستگاه ماشین‌آلات سنگین اعم از لودر، گریدر، تانکر سوخت، تانکر آب، بیل مکانیکی، کمپرسی و جرثقیل به‌صورت شبانه‌روزی مشغول کار آواربرداری و بازگشایی معابر در مناطق زلزله‌زده است.

خسروانی در پایان از ارسال اقلام خوراکی و مایحتاج اولیه زلزله‌زدگان به ارزش 50 میلیون تومان توسط اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان به مناطق زلزله‌زده خبر داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه