English

سومین تیم درمانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان فردا عازم مناطق زلزله زده کرمانشاه می شود

همزمان با هفتمین روز زلزله سهمگین غرب کشور، سومین تیم درمانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان فردا عازم مناطق زلزله زده کرمانشاه می شود.

سومین تیم درمانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان فردا عازم مناطق زلزله زده کرمانشاه می شود

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، شاهرخ یوسف زاده چابک در جلسه ساماندهی تیم های اعزامی به مناطق زلزله زده، ضمن تسلیت رحلت پیامبر اعظم (ص) و شهادت امام حسن (ع) و امام رضا (ع)، گفت: حرکت خود جوش کارکنان دانشگاه علوم پزشکی گیلان که بدون هیچ چشم داشتی جهت خدمت به همنوعان خود داوطب اعزام به مناطق زلزله زده کرمانشاه شدند بر کسی پوشیده نیست.

وی این گونه حرکات را ناشی از حس نوع دوستی مردم ایران دانست و افزود: دانشگاه علوم پزشکی گیلان که تجربه زلزله سال 69 را دارد، از اولین دانشگاه هایی بود که بلافاصله وارد عمل شد و با فراخوان دادن به تیم های درمانی توانست در منطقه ثلاث باباجانی خدمات درمانی مناسبی به مراجعه کنندگان ارایه دهد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از خیرین حوزه سلامت استان نیز بابت کمک های نقدی و غیر نقدی آنان تقدیر کرد و افزود: کمک های این عزیزان نیز هم زمان با اعزام تیم های درمانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان به مناطق زلزله زده کرمانشاه به موقع بین نیازمندان آن منطقه توزیع شد.

 یوسف زاده چابک تاکید کرد: تمامی بیمارستان ها، دانشکده ها و کارکنان حوزه سلامت استان گیلان کمک های خود از طریق حوزه معاونت اجتماعی و مجمع خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای مردم زلزله زده کرمانشاه ارسال کنند تا همزمان با اعزام تیم های درمانی به آن مناطق ارسال شود.

نشست هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان جهت ساماندهی تیم های اعزامی به مناطق زلزله زده

در این خصوص مقرر شد در روز یکشنبه 28 آبان ماه، سومین تیم اعزامی دانشگاه علوم پزشکی گیلان متشکل از 7 پزشک عمومی، 14 نفر پرستار، یک نفر ماما، یک نفر کارشناس بهداشت محیط و 5 نفر متخصص یا رزیدنت سال آخر در رشته های؛ طب اورژانس، جراحی عمومی، بیهوشی، زنان و ارتوپدی به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام شوند. تیم درمانی به مدت یک هفته در کرمانشاه مستقر خواهد شد.

همزمان با اعزام سومین تیم درمانی مقادیر قابل توجهی از کمک های خیرین سلامت گیلان اعم از چادر، اقلام داروی، تجهیزات مصرفی و جیره خشک بر جسب نیاز مردم منطقه به کرمانشاه فرستاده می شود در این راستا اعزام تیم درمانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با مشارکت بسیج جامعه پزشکی استان انجام می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه