English

فرماندار ایذه:

آمار بالای خودکشی در ایذه، انباشتن آسیب های اجتماعی است

فرماندار ایذه گفت: طلاق، مواد مخدر، محرومیت، بیکاری، فقر اجتماعی و فرهنگی و عدم توجه به مفاهیم دینی، باعث ابتلا به برخی از آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

آمار بالای خودکشی در ایذه، انباشتن آسیب های اجتماعی است

به گرازش خبرگزاری موج خوزستان، محسن بیرانوند فرماندار ایذه بیان داشت: امروز در مجامع مختلف آسیب‌های مختلفی به‌ وجود آمده است و این یک واقعیت بوده و  آمار بالای خودکشی در شهرستان ایذه دلایل مختلفی دارد.

وی ادامه داد: طلاق، مواد مخدر، محرومیت، بیکاری، فقر اجتماعی و فرهنگی و عدم توجه به مفاهیم دینی، باعث ابتلا به برخی از آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

فرماندار ایذه با اشاره به اینکه باید قدم‌هایی را در‌ رفع این آسیب‌ها برداشته، هرچند تاثیر اندک در اجتماع داشته باشند بیان‌کرد: برای جلوگیری و ‌برطرف کردن این ‌آسیب‌ها باید حرکت داشت، نه اینکه اجازه دهیم روزانه این آسیب‌های اجتماعی بر ‌روی هم ‌افزوده شوند.

وی با تاکید بر اینکه لازم است با کمک همه دستگاه‌های مربوطه و سمن‌های حوزه اجتماعی قدم‌ برداریم تصریح داشت: تغییرات میسر نمی‌شود، مگر اینکه همه ما بتوانیم اجتماع را نسبت به موضوعاتی که در آن قرار داریم، حساس کنیم.

بیرانوند با اشاره به جلسه هفته گذشته با معتمدان و ریش‌سفیدان گفت: هدف، حساسیت بزرگان با مفاهیم و مشکلات اجتماعی بود و تا این افراد را دخیل بدانیم که تنها با اقدامات دولتی این مشکلات برطرف ‌نمی‌شود و لازم است از شخصیت‌های مذهبی، ریش‌سفید و تاثیر‌گذار استفاده شود.

بیرانوند خبر داد: با موافقت استاندار و پیگیری‌های صورت گرفته، هفته‌ای را به‌عنوان هفته فرهنگی در شهرستان برگزار خواهیم کرد که با برنامه‌های متنوع شاهد شروع مطلوب و ‌مستمری در این مسیر ناهموار داشته باشیم.

وی گفت: هزینه‌ای از سمت مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری جهت شروع امور ‌آموزشی در حوزه جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی برای شهرستان ایذه در نظر‌گرفته شده است.

فرماندار ایذه با اشاره به روستاها با آمار آسیب‌های اجتماعی بالا اضافه کرد: اورژانس اجتماعی در این روستاها به‌صورت هفته‌ای مستقر می‌شود تا با آموزش مناسب، منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه