English

جانشین فرمانده سپاه گنبدکاووس خبر داد

اجرای ۷۰ برنامه شاخص در هفته بسیج در شهرستان گنبدکاووس

جانشین فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس گفت: ۲۰۰ برنامه برای اجرا به دبیرخانه ستاد هفته بسیج شهرستان گنبدکاووس ارسال شده که ۷۰ برنامه شاخص در این هفته در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

اجرای ۷۰ برنامه شاخص در هفته بسیج در شهرستان گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری موج، سید علی حسینی صبح امروز در جلسه ستاد گرامیداشت و پشتیبانی هفته بسیج در شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: شعار امسال هفته بسیج "بسیج، مظهر مردم سالار دینی" است و بنا داریم برنامه‌های متنوع و پرمحتوا را در این هفته در سطح شهرستان برگزار کنیم.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس افزود: بیش از 200 برنامه به دبیرخانه ستاد ارسال شده و به علت کمبود زمان، از هر مدیر دستگاه اجرایی تقاضا داریم تا روز دوشنبه هفته جاری، 2 برنامه شاخص خود را به دبیرخانه اعلام کند.

هفته بسیج

حسینی تصریح کرد: در هفته بسیج، 10 یادواره شهدا در سطح شهرستان برگزار می‌شود و دیدار با امام جمعه، غبارروبی مزار شهدا، نشست‌های بصیرتی و روشنگری، مشاوره با رویکرد آسیب‌شناسی، مشاوره حقوقی رایگان، ارائه خدمات مختلف مانند ویزیت رایگان، برپایی نمایشگاه فرهنگی با عنوان‌های، حجاب و عفاف، فضای مجازی، دفاع مقدس و تجمع بزرگ شکوه مقاومت در 5 آذر از برنامه‌های این هفته خواهد بود.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: کمیته‌هایی مانند، کمیته فرهنگی و تبلیغات، کمیته پشتیبانی، کمیته روابط عمومی و رسانه، کمیته امنیت و ترافیک، کمیته ورزش و جوانان، کمیته بهداشت و درمان و کمیته بانوان برای برگزاری برنامه‌های این هفته تشکیل شده است.

هدف اصلی از اجرای این برنامه‌ها

وی افزود: هدف اصلی از اجرای این برنامه‌ها در نقاط مختلف شهرستان آشنایی نسل جوان و نوجوان با آرمان‌های انقلاب و دفاع مقدس است که امروز مورد هجمه و هجوم دشمنان ما در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی قرار گرفته‌اند.

حسینی گفت: سپاه پاسداران و بسیج در همه عرصه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، نظامی، سازندگی و اخیرا نیز در زمینه محرومیت‌زدایی وارد میدان شده است و فعالیت‌های سپاه پاسداران و بسیج در همه این زمینه‌ها بر کسی پوشیده نیست.

رمز موفقیت کشور توسعه تفکر بسیج است

سرهنگ علی لشکربلوکی در این جلسه اظهار داشت: چارچوب ساختار اداری و زیرساخت‌ها و مجموعه زیرساخت کشور، توان تحمل هجمه‌های دشمن را ندارد و در عرصه‌های مختلف آفند و پدافند، تفکر بسیجی می‌تواند رمز موفقیت باشد.

فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس افزود: در 8 سال دفاع مقدس ایران اسلامی با حداقل امکانات توانست در مقابل 40 کشور بایستد و مقابله کند که در آن زمان به ظاهر با توپ و تانک جنگیدیم، اما در واقع تفکر بسیجی بود که جنگید و گرنه امکانات و عده ما قابل مقایسه با دشمن نبود.

بلوکی تصریح کرد: امروز دشمن، به ظاهر پیشانی اقتصادی کشور را در تهدیدات خود نشانه گرفته، اما پیش‌بینی می‌شود که در عرصه جنگ سخت، برنامه‌هایی برای خود در حال تعریف کردن داشته باشد و در این راستا، سپاه خود را به انواع سلاح‌ها تجهیز می‌کند. 

فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس یادآور شد: ما امروز قدرت بازدارندگی خود را برای حمله دشمن ارتقاء دادیم و امکان دارد دشمن همانند گذشته که در تهدیدات اقتصادی، فرهنگی و غیره پیروز نشده است، کشورهایی مانند عربستان را علیه ایران علم کند. 

وی تاکید کرد: بسیج از بدو تشکیل، بنا به نیازهای روز جامعه حرکت کرده و علاوه بر حضور در جنگ سخت و دفاع مقدس، در عرصه‌های فرهنگی، محرومیت‌زدایی وتوسعه ارزش‌های انقلابی نیز تلاش‌های فراوانی داشته است. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه