English

استاندار کردستان:

مردم باید به هلال احمر اعتماد کنند

استاندار کردستان ضمن اشاره به اینکه مردم استان کردستان در این مدت کارهای بزرگی برای کمک به زلزله زدگان انجام داده اند، گفت: مردم باید به هلال احمر اعتماد کنند و نگذارند سودجویان وارد عرصه شوند.

مردم باید به هلال احمر اعتماد کنند
به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، بهمن مرادنیا در جریان بازدید از کمک های دولتی و مردمی در خصوص زلزله زدگان کرمانشاه اظهار کرد: هلال احمر یک سازمان بین المللی است و در جریان حوادث به خوبی مدیریت لازم را دارد و مردم بهتر است از طریق این سازمان کمک های خود را ارسال کنند.
وی ضمن اشاره به اینکه مردم استان کردستان در این مدت کارهای بزرگی انجام دادند، عنوان کرد: مردم باید به هلال احمر اعتماد کنند و نگذارند سودجویان وارد عرصه شوند.
استاندار کردستان با اشاره به اینکه ستاد بحران استان در همان ساعت های اولیه تشکیل شد، بیان کرد: با توجه به برنامه ریزی هایی انجام شده وسایل مورد نیاز فورا به محل اعزام شد و پس از آن نیز کمک های مردمی جمع آوری و به مناطق آسیب دیده ارسال شد.
مرادنیا ضمن اشاره به اینکه هلال احمر استان در این مدت کارهای موثری انجام داده است، یادآور شد: در شهر سنندج نیز در حادثه زلزله یک ساختمان آسیب دید و برای اهالی این ساختمان نیز اقداماتی از جمله اسکان و تغذیه انجام گرفته است.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه