English

مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر لرستان:

مردم از ارسال مواد غذایی فاسدشدنی به مناطق زلزله‌زده غرب کشور خودداری کنند

حجت‌الاسلام پیروزفر مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر لرستان، گفت: مردم از ارسال مواد غذایی فاسد شدنی پرهیز، و کمک‌های خود را به صورت نقدی واریز کنند.

مردم از ارسال مواد غذایی فاسدشدنی به مناطق زلزله‌زده غرب کشور خودداری کنند

مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر لرستان،  مستقر در منطقه عمومی سرپل‌ذهاب استان کرمانشاه، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری موج، گفت: مردم خیرخواه ایران اسلامی و استان لرستان، در حادثه زلزله اخیر در استان‌های غربی کشور به‌ویژه استان کرمانشاه، یک‌بار دیگر، همدلی، نوع‌دوستی و انسانیت را ترجمه کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین بهزاد پیروزفر، ادامه داد: خوشبختانه کمک‌های مردمی شامل اقلام مختلف و مایحتاج اساسی زلزله‌زدگان به حدی بود که در حال حاضر نیازی در این خصوص احساس نمی‌شود.

وی، افزود: بسیاری از اقلام مورد نیاز مردم تامین شده تا جایی که در برخی مناطق دپو شده‌اند. از طرفی، تابش آفتاب در ساعاتی از روز، باعث افساد مواد غذایی می‌شود که این امر موجب اتلاف نعمات الهی و زحمات مردم نوع‌دوست خواهد شد، لذا تقاضای ما این است که مردم عزیز ایران اسلامی و استان لرستان، از ارسال مواد غذایی فاسدشدنی خودداری کنند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در لرستان، تصریح کرد: به منظور استفاده درست از اقدامات خیرخواهانه، پیشنهاد می‌کنیم مردم شریف ایران اسلامی و استان لرستان از این پس، کمک‌های خود را به صورت نقدی و از طریق شماره حساب 99999 به هموطنان آسیب دیده در زلزله اخیر غرب کشور اهدا کنند.

وی، تاکید کرد: خواهش ما از هموطنان عزیز این است به منظور تسریع در امر امدادرسانی به آسیب‌دیدگان، از تردد غیرضروری در محورهای مواصلاتی غرب کشور «کرمانشاه» پرهیز کنند چراکه در حال حاضر، به دلیل پیک بالای ترافیک، امکان تردد خودروهای امدادرسان در منطقه با مشکل جدی مواجه شده است.

در همین حال، میلاد فاضلی خبرنگار اعزامی خبرگزاری موج لرستان، از مناطق زلزله‌زده کرمانشاه گزارش داد که در حال حاضر، تمامی امکانات لازم جهت آسیب‌دیدگان فراهم شده و نیازهای اولیه بهداشتی، گرمایشی و ... در اختیار زلزله‌زدگان قرار گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه