English

از دوشنبه ۲۲ آبان تا روز چهارشنبه ۲۴ آبان؛

مراجعه ۲ هزار و ۲۲۶ نفر داوطلب اهدای خون به زلزله زدگان غرب کشور در گیلان

سخنگوی اداره کل انتقال خون از مراجعه 2 هزار و 226 نفر داوطلب اهدای خون به زلزله زدگان غرب کشور در گیلان خبر داد.

مراجعه 2 هزار و 226 نفر داوطلب اهدای خون به زلزله زدگان غرب کشور در گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان،  گیتی ایزدی پور ضمن تشکر ازحمایت و اهدای خون مردم گیلان در کمک به زلزله زدگان غرب کشور از مراجعه 2 هزار و 226 نفر داوطلب اهدای خون خبر داد و گفت : استقبال مردم از روز دوشنبه 22 آبان تا روز چهارشنبه 24 آبان که فراخوان اهدا خون از سوی این اداره کل برای کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور اعلام شد  حضور گیلانی های عزیز و نوع دوست بسیار خوب بود.

وی افزود :  از روز دوشنبه 22 الی چهارشنبه 24 آبان هزار و 756 نفر موفق به اهدای خون شدند که یک هزار و 531 نفر آقا و 225 نفر خانم بودند و در حرکتی بی نظیر و مردمی، حضور بانوان برای اهدای خون صحنه ای به یادماندنی در ابراز همدردی با زلزله زدگان مردم عزیز غرب کشور رقم زد.

 ایزدی پور حضور بار اولی ها را نیز خوب دانست و بیان داشت : 649 نفر اهداکننده مستمر و 517 نفر اهداکننده با سابقه و 590 نفر اهداکننده بار اولی در امرخدا پسندانه اهدای خون و نجات جان بیمار مشارکت کردند.

سخنگوی اداره کل انتقا ل خون گیلان با بیان اینکه از یک هزار و 448 مراجعه کننده بصورت اینترنتی ثبت نام بعمل آمد  اظهار کرد:  با توجه به اینکه در روزهای بعد از فراخوان،  روزسه شنبه و چهارشنبه  23 و 24 آبان نیز شاهد استقبال چشمگیر مردم گیلان  بودیم ذخایر خونی استان برای کمک به مناطق زلزله زده به حد نصاب رسیده است و برای مدیریت این ذخایر جهت مصرف بهینه از مردم فهیم و نوع دوست گیلانی می خواهیم در هفته های آتی بصورت عادی به این کار خیر مبادرت ورزند تا همیشه ذخایر خون تازه برای بیماران موجود باشد.

در ضمن اهداکنندگان گرامی برای صرفه جویی در وقت می توانند ابتدا در سایت سازمان انتقال خون ثبت نام و در ساعت تعیین شده به پایگاه انتقال خون مراجعه کنند.

 برای ثبت نام در نوبت دهی اینترنتی نیز به سایت سازمان انتقال خون به آدرسhttp://nobatdehi.ibto.ir/Nobat/DaryaftNobatInterneti4 مراجعه نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه