English

ایجاد مراکز کنترل ترافیک جزو وظایف شهرداری ها است

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان با بیان اینکه نبود مرکز کنترل ترافیک پلیس را با مشکل کنترل ترافیک مواجه می کند گفت: ایجاد مراکز کنترل ترافیک شهری جزو وظایف شهرداری ها است.

ایجاد مراکز کنترل ترافیک جزو وظایف شهرداری ها است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان،  سرهنگ محمدرضا محمدی گفت: توجه ویژه به حمل و نقل عمومی در شرایط فعلی در تمام دنیا از ضروریات است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان با بیان اینکه خط BRT بلوار امام خمینی بدون اتوبوس از طرف مردم مورد انتقاد است افزود: شهر رشت با شرایط فوق نیازمند تصمیمات اساسی، فوری و موثر در زمینه توسعه حمل و نقل عمومی و ترافیکی است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه بسیاری از شهرهای کشور به سمت ایجاد پیاده راه در حرکت هستند اما متاسفانه به علت عدم توجه به مباحثی همچون ایجاد پارکینگها، فقدان رینگ مناسب در حریم پیاده راه و… در پیاده راه رشت شاهد بروز مشکلات متعددی هستیم؛ بیان داشت: در خصوص مرکز کنترل ترافیک نیز با تاخیر ورود کرده‌ایم و اینکار باید هر چه سریعتر به سرانجام برسد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه نبود مرکز کنترل ترافیک شهروندان قانون مدار را با مشکل ترافیک مواجه می کند؛ گفت: ایجاد مراکز کنترل ترافیک جزو وظایف شهرداری ها است.

 وی بیان کرد: در صورت فراهم شدن تجهیزات و تکمیل مرکز کنترل ترافیک برابر دستور العمل های مربوطه ما آمادگی داریم که از فردا در مرکز کنترل ترافیک مستقر و مشغول فعالیت شویم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی