English

اسامی برگزیدگان دومین دوره جشنواره جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان شهرستان رشت

دبیر اجرایی جام باشگاههای کتابخوانی کودک و نوجوان رشت اسامی برگزیدگان دومین دوره جشنواره جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان شهرستان رشت را اعلاک کرد.

اسامی برگزیدگان دومین دوره جشنواره جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان شهرستان رشت

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، زهره مهاجر افزود:  در بخش نامه به نویسنده نوجوان علی پریدخت از باشگاه کارستان به تسهیل گری غلامرضا مقدم از کانون فرهنگی هنری مساجد به عنوان نفر برگزیده انتخاب شد.

و ی همچنین  از پردیس ایمانخواه از باشگاه کتابخوانی کتابخانه میرزاکوچک خان جنگلی به تسهیل گری ندا کریمی به عنوان برگزیده دوم در بخش نامه به نویسنده کودک نام برد.

مهاجر گفت: برگزیدگان در بخش فیلم کوتاه موبایلی آریانا جوادی از باشگاه کتابخوانی باغ دانایی به تسهیلگری فاطمه طاهری از کانون پرورش فکری کوچصفهان است.

دبیر اجرایی جام باشگاههای کتابخوانی کودک و نوجوان رشت، با اعلام اینکه  نفر دوم بخش فیلم کوتاه موبایلی  یکتا رحمتی از باشگاه کتابخوانی بالهای کاغذی به تسهیلگری هنگامه ناصحی جورشری از کانون پرورش فکری رشت، از  ماهور پور ملک زاده از باشگاه کتابخوانی گلبرگ به تسهیل گری هنگامه ناصحی جورشری از کانون پرورش فکری رشت به عنوان نفر سوم این بخش نام برد.

مهاجر ندا کریمی از باشگاه کتابخوانی کتابخانه میرزا کوچک خان جنگلی، فاطمه طاهری از باشگاه کتابخوانی فرزانگان از کانون پرورش فکری کوچصفهان، هنگامه ناصحی از باشگاه کتابخوانی گلبرگ و بالهای کاغذی به عنوان منتخبین دومین دوره جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان شهر رشت در بخش باشگاه اعلام کرد.

به گفته مهاجر آثار اعضا و مستندات باشگاه های منتخب برای رقابت کشوری ارسال خواهد شد.

دبیر اجرایی جام باشگاههای کتابخوانی کودک و نوجوان رشت در ادامه با اعلام اینکه کتابخانه میرزاکوچک خان جنگلی رشت  میزبان نویسنده برجسته کشوری در حوزه ادبیات  کودک و نوجوان علی باباجانی بود گفت: در این دیدار اعضای باشگاه کتابخوانی در حضور ایشان شعر خواندند و باباجانی با همکاری کودکان قصه ایی را در قالب نمایش تعریف کرد.

مهاجر افزود:  باباجانی بعد از بازدید از کلاس نقاشی کتابخانه‌ پیشنهاد داد  که یه کار مشترک با بچه‌ها انجام دهد و  قصه بنویسند و تصویرگر کتاب بچه های کوچک کتابخانه باشند.

باشگاه کتابخوانی میرزا کوچک جنگلی رتبه نخست را در بین باشگاههای منتخب شهرستان رشت کسب کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی