English

استاندار کرمانشاه در نشست ستاد مدیریت بحران:

مشکل آب شرب قصرشیرین باید تا فردا حل شود

استاندار کرمانشاه گفت: در مدیریت انتقال چادرها از انبار تا مقصد، مشکلاتی بوده که اغلب حل شده‌اند و اکنون مشکل کمبود چادر نداریم.

مشکل آب شرب قصرشیرین باید تا فردا حل شود

به گزارش خبرگزاری موج از قصرشیرین، هوشنگ بازوند در نشست ستاد مدیریت بحران این شهرستان اظهار داشت: بحران، ساعت و ‌وقت و تاریخ نمی‌شناسد و به محض رخ‌دادن، باید همه‌باهم و در کنار هم، آن را در حداقل زمان ممکن حل و فصل کنیم تا مردم زودتر به آرامش برسند.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: این فشار و سختگیری که بنده نسبت به مدیران استان برای سرعت در خدمت‌رسانی دارم، مقامات بالاتر از جمله رئیس‌جمهور و وزیر کشور نسبت به من دارند و همه باید پاسخگو باشیم.

بازوند با بیان اینکه مشکل آب شرب قصرشیرین باید تا فردا حل شود گفت: در امداد و نجات به‌ویژه بعد از اضافه شدن بالگردها، عملکرد بسیار مطلوب بوده ‌و در مدیریت بحران، هر مدیری باید بتواند مشکل خود را پیگیری و حل کند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به وجود برخی مشکلات در توزیع چادرها افزود: در مدیریت انتقال چادرها از انبار تا مقصد، مشکلاتی بوده که اغلب حل شده‌اند و اکنون مشکل کمبود چادر نداریم.

وی با بیان اینکه نوسازی مدارس به سرعت مدارس شهرستان قصرشیرین را آماده بازگشت دانش‌آموزان کند، گفت: آماده‌سازی مدارس قصرشیرین باید تا دوشنبه هفته آینده به اتمام برسد زیرا بازگشت دانش‌آموزان به مدارس، در نشاط جامعه حادثه دیده موثر است.

وی خاطرنشان کرد: مصوب شدن، تخصیص اعتبار و تامین نقدینگی تسهیلات مناطق زلزله‌زده در هیئت دولت آن هم طی تنها یک روز، در تاریخ بودجه‌ای کشور بی‌سابقه بوده که این موضوع نشان‌دهنده علاقه ویژه رئیس‌جمهور و دولت به مردم استان کرمانشاه است.

استاندار کرمانشاه از نیروهای نظامی، انتظامی و سربازان گمنام امام زمان(عج) در کمک به حادثه‌دیدگان تقدیر و تشکر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه