English

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت:

بررسی گسل های شهر رشت توسط کمیسیون عمران شورا

سخنگوی شورای شهر رشت گفت: بررسی گسل های شهر رشت در دستور کار کمیسیون عمران و توسعه شورای رشت قرار بگیرد و تسهیلات تشویقی در بافت فرسوده افزایش یابد.

بررسی گسل های شهر رشت توسط کمیسیون عمران شورا

به گزارش خبرگزاری موج از رشت،  فاطمه شیرزاد در جمع خبرنگاران ضمن ابراز همدردی با زلزله زدگان استان کرمانشاه اظهار کرد: این زلزله زنگ خطری برای استان گیلان است تا با توجه به تجربه تلخ زلزله در سال ٦٩ منجیل، نسبت به نوسازی و باز آفرینی بافت فرسوده رشت توجه بیشتری معطوف شود.

وی با اشاره به لایحه جایزه تشویقی در بخش ساخت و ساز که در کمیسیون عمران و بودجه در حال بررسی است، تاکید کرد: تلاش ما در کمیسیون ماده صد، توجه بیشتر بر استحکام بخشی بناها و کاهش تخلفات ساختمانی است.

شیرزاد بیان کرد: متاسفانه در حاشیه شهر رشت شاهد ساخت و سازهای غیر مجاز هستیم و در این راستا شهرداری و حوزه های مربوطه باید نظارت بیشتری برساخت و سازها و برخورد با تخلفات ساختمانی داشته باشد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت افزود: استحکام بناها و رعایت ایمنی در ساخت و ساز ها در حوادث غیر مترقبه و بلایای طبیعی، باعث کاهش خسارات و افزایش امنیت شهروندان است.

شیرزاد در خاتمه با تسلیت مجدد به زلزله زدگان کرمانشاه تصریح کرد: با وجود تجربه تلخ که در زلزله منجیل داشتیم پیشنهاد میکنم بررسی گسل های شهر رشت در دستور کار کمیسیون عمران و توسعه قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه