English

کمک یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی خراسان به مناطق زلزله زده

شهروندان گنابادی، بجستانی و خوافی واقع در جنوب خراسان رضوی افزون بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال برای کمک به هموطنان زلزله زده در استان کرمانشاه به صورت نقدی وغیرنقدی اهدا کردند.

کمک یک میلیارد و 500 میلیون ریالی خراسان به مناطق زلزله زده

به گزارش خبرگزاری موج، از این میزان یک میلیارد و 300 میلیون ریال توسط اهالی خواف و 20 میلیون و 600 هزار ریال توسط مردم در شهرستانهای گناباد و بجستان اهدا شده است.
علی برومند رئیس جمعیت هلال احمر گناباد گفت: اهالی این شهرستان ظرف 48 ساعت گذشته 150 تخته پتو، 1500 بسته آب معدنی، 300 جعبه کنسرو، ست بهداشتی و چادر کمک کردند.
هادی محمدپور رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد نیز اظهار داشت: سه میلیون و 500 هزار ریال وجه نقد، 120 تخته پتو و مقادیری برنج و پوشاک برای کمک به زلزله زدگان در مدارس این شهرستان جمع آوری شد.
اصغر قادری رئیس هلال احمر بجستان هم میزان کمکهای نقدی و غیرنقدی هم کمک مردم این شهرستان به زلزله زدگان کرمانشاهی را در دو روز گذشته حدود 20 میلیون ریال ذکر کرد.
فرماندار خواف نیز از ارسال یک میلیارد و 300 میلیون ریال اقلام کمکی مردم این شهرستان شامل چادر مسافرتی، مواد خوراکی و بهداشتی، اقلام گرمایشی و پتو به مناطق زلزله زده خبر داد.
محمدرضا پهلوان نژاد گفت: از این میزان یک میلیارد ریال اقلام خوراکی، بهداشتی و گرمایشی توسط گروه معادن امیرسنگان پارسیان خواف و تعداد قابل توجهی چادر مسافرتی و پتو به ارزش تقریبی 300 میلیون ریال توسط مردم نوعدوست این شهرستان به وسیله سه دستگاه کامیون به مناطق زلزله زده ارسال شد.
رئیس آموزش و پرورش خواف هم گفت: فرهنگیان و دانش آموزان این شهرستان 610 تخته پتو، 13 هزار عدد انواع کنسرو، بطری آب معدنی، 410 دست لباس گرم، 1300 پوشک و لوازم بهداشتی، 350 کیلوگرم قند، 106 کیلوگرم برنج، 70 لیتر روغن مایع، 65 کیلوگرم انواع حبوبات، 92 قوطی انواع شیرخشک و 217بسته ماکارونی کمک کردند.
حسن امیری افزود: کمکهای فرهنگیان و دانش آموزان خوافی با دو دستگاه کامیون به مناطق زلزله زده ارسال شد.
گناباد، بجستان و خواف به ترتیب در فاصله 287، 278 و270 کیلومتری جنوب مشهد واقع هستند.
 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه