English

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور:

فعالیت‎های قرآنی، اداره بقاع متبرکه و امامزادگان و اداره موقوفات سه فعالیت عمده سازمان اوقاف است

حجت‎الاسلام والمسلمین علی محمدی در دیدار با آیت‎الله‎العظمی سبحانی با اشاره به آغاز دهه وقف، گفت: سه فعالیت عمده در سازمان اوقاف انجام می شود که شامل فعالیت‎های قرآنی، اداره بقاع متبرکه و امامزادگان و اداره موقوفات در کشور است.

فعالیت‎های قرآنی، اداره بقاع متبرکه و امامزادگان و اداره موقوفات سه فعالیت عمده سازمان اوقاف است

به گزارش خبرگزاری موج از قم، حجت‎الاسلام والمسلمین علی محمدی در دیدار با آیت‎الله‎العظمی سبحانی با اشاره به آغاز دهه وقف، گفت: سه فعالیت عمده در سازمان اوقاف انجام می شود که از جمله آنها فعالیت‎های قرآنی در بخش‎های مختلف حفظ، مفاهیم و قرائت و برگزاری مسابقات است.

وی افزود: دومین وظیفه سازمان، اداره بقاع متبرکه و امامزادگان است که در این زمینه هم به دنبال ساخت و ساز و عمران و اجرای فعالیت‎‌های فرهنگی با حضور روحانیون و احیای نماز جماعت در بقاع هستیم، ولی هنوز از تمام ظرفیت ها استفاده نشده است.

رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه کشور بیان کرد: اداره موقوفات در کشور از دیگر فعالیت‎های سازمان اوقاف است که در این زمینه از حیث عمرانی و حقوقی ساماندهی خوبی انجام شده است.

وی گفت: ممکن است برخی بیان کنند که مردم وقف نمی کنند ولی از سال 89 تا حال، بیش از 15 هزار موقوفه توسط مردم ثبت شده است که این رقم از ابتدای انقلاب تا سال 88 شامل 13 هزار موقوفه بوده است.

محمدی یادآورشد: مردم ما نسبت به این امر الهی علاقه مند هستند و اگر اطلاع رسانی خوبی انجام شود قطعا شاهد رشد این حوزه خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه