English

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرضا:

ثبت ۲ موقوفه جدید در شهرستان شهرضا

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شهرضا گفت: از ابتدای امسال تاکنون یک مسجد و حسینیه و مجموعه فرهنگی و یک باب منزل مسکونی برای حوزه علمیه امام صادق(ع) شهرضا وقف شده است.

ثبت 2 موقوفه جدید در شهرستان شهرضا

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، حجت الاسلام و المسلمین رضا ابراهیمی در نشست خبری به مناسبت دهه وقف اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار موجود، شهرستان شهرضا دارای 774 موقوفه است که از این تعداد 663 موقوفه متصرفی و 111 موقوفه هم غیر متصرفی هستند.

وی ادامه داد: در شهرستان شهرضا 2995 رقبه نیز وجود دارد که از این تعداد 1931 رقبه متصرفی و 986 رقبه غیرمتصرفی هستند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شهرضا گفت: در شهرستان های شهرضا و دهاقان 17 بقعه متبرکه وجود دارد که 13 بقعه متبرکه در شهرضا و 4 بقعهمتبرکه نیز در شهرستان دهاقان واقع شده اند، همچنین در دو شهرستان 33 حسینیه، 310 مسجد و 12 تکیه نیز به ثبت رسیده است.

حجت الاسلام و المسلمین رضا ابراهیمی ادامه داد: در دهه وقف امسال از یک پروژه وقف شامل 3 باب مغازه که ارزش هر یک از آن ها بیش از 500 میلیون ریال است رونمایی می شود.

وی اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون یک مسجد و حسینیه و مجموعه فرهنگی و یک باب منزل مسکونی برای حوزه علمیه امام صادق(ع) شهرضا وقف شده است که در دهه وقف امسال معرفی خواهند شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرضا بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون 85 سند ویژه موقوفات شهرستان اخذ شده است و تا پایان امسال این تعداد به 50 درصد موقوفات شهرستان افزایش خواهد یافت.

حجت الاسلام و المسلمین رضا ابراهیمی گفت: در دهه وقف امسال نیز 9 نفر از مبلغان مذهبی در اماکن فرهنگی، علمی و مذهبی مناطق مختلف با هدف ترویج و تبیین فرهنگ وقف اعزام می شوند و تبلیغ فرهنگ وقف می پردازند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه