English

تقدیر استاندار قم از دانش آموزان ممتاز در المپیاد دانش آموزی کشور

استاندار قم از دانش آموزان ممتاز در المپیاد دانش آموزی کشور قدردانی کرد.

تقدیر استاندار قم از دانش آموزان ممتاز در المپیاد دانش آموزی کشور

به گزارش خبرگزاری موج ازقم ، استاندار قم در پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان، ضمن تسلیت درگذشت تعدادی از هموطنان در حادثه ی دلخراش زلزله کرمانشاه، اظهار داشت: مردم قم و سراسر کشور با حمایت های مادی و معنوی خود مرهمی بر آلام بازماندگان این حادثه شدند.

وی در ادامه با اشاره به برخی مسائل بین سازمانی در زمینه ی آموزش و پرورش در استان، اضافه کرد: بایستی با تشکیل جلسات بین دستگاهی مشکلات و موارد موجود با تعامل و همکاری مرتفع گردد.

سید مهدی صادقی با تأکید بر ضرورت تشکیل کمیته ای سه جانبه متشکل از آموزش و پرورش، شهرداری و شورای شهر برای حل موضوعات مختلف، اضافه کرد: درآمدزایی مدارس و نیز کمک به آموزش و پرورش از محل عوارض ساخت و ساز، در این کمیته مورد بررسی قرار بگیرند.

وی همچنین با اهدای لوح تقدیر به دانش آموزان ممتاز در المپیاد دانش آموزی کشور، افزود: همت این دانش آموزان و والدین آنها ضمن کسب افتخار برای خود و استان، باعث ارتقاء سطح علمی استان قم نیز می شود.

لازم به ذکر است در این جلسه تامین اعتبار برای تجهیز کارگاه های هنرستان های استان، تجهیر کتابخانه مدارس و تأیید فضاهای آموزشی مشخص شده توسط کمیسیون ماده 5 مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی