English

فرمانده سپاه شهرستان آزادشهر خبر داد

ارسال کمک‎های بسیجیان آزادشهر به مناطق زلزله‌زده ‌

فرمانده سپاه شهرستان آزادشهر گفت: کمک‎های بسیجیان آزادشهر به مناطق زلزله‌زده ‌ارسال می‌شود.

ارسال کمک‎های بسیجیان آزادشهر به مناطق زلزله‌زده ‌

به گزارش خبرگزاری موج، محمود علیخانی، عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: بسیجیان شهرستان آزادشهر برای کمک به مناطق زلزله‎زده غرب کشور، 200 میلیون ریال کمک نقدی کرده و یک تریلی شامل 176 هزار آب معدنی و یک کامیون کنسروجات، پتو و موادغذایی کمک غیر نقدی کردند که فردا صبح به کرمانشاه اعزام خواهد شد.

وی در باره تشریح برنامه‎های هفته بسیج افزود: در هفته بسیج بالغ بر 200 برنامه در سطح رده‎های مقاومت، اقشار و سطح شهرستان برگزار خواهد شد و ما صورتی برنامه‎ریزی کردیم که هر شب یک برنامه شاخص در شهرستان آزادشهر اجرا شود.

فرمانده سپاه شهرستان آزادشهر افزود: در هفته بسیج، 300 دانش‎آموز دختر به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام خواهند شد، ضمن اینکه در مرحله نخست نیز، 150 دانش‎آموز دختر به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

علیخانی تصریح کرد: افتتاح حوزه مقاومت در نوده خاندوز با اعتبار 350 میلیون تومان با رویکرد اقتصاد مقاومتی، تجهیز و مفروش کردن مسجد نبی اهل سنت محله اسلام آباد با  اعتبار 10 میلیون تومان، برگزاری یادواره شهدای محله اسلام آباد با محوریت اتحاد و همدلی و گرامیداشت شهید اهل سنت، شهید شوشتری به عنوان شهید مدافع مرز، برگزاری یادواره 40 شهید دهستان بخش چشمه‎ساران در روستای فارسیان با سخنرانی سردار صادقی،  یادواره شهدای اهل سنت شهرستان آزادشهر در نگین شهر، تجمع بزرگ بسیجیان در 5 آذر در مصلای خاتم الانبیاء شهرستان، دیدار با امام جمعه و خانواده شهدا، برگزاری شهدای آبروی محله، ویزیت رایگان و دیگر برنامه‎ها از برنامه ‎های هفته بسیج در شهرستان خواهد بود.

 فعالیت‎های سپاه در حوزه اقتصاد مقاومتی 

فرمانده سپاه شهرستان آزادشهر درباره فعالیت‎های سپاه در حوزه اقتصاد مقاومتی تاکید کرد: 13 عرصه در حوزه امنیت غذایی با رویکرد اقتصاد مقاومتی، با پرداخت تسهیلات  صفر درصد تشکیل شد و از آنجا که شهرستان قطب باغداری است در زمینه میوه خشک، 12 دستگاه خشک‎کن میوه جات خریداری و اشتغالزایی 4 نفر مستقیم و 7 نفر غیر مستقیم و با تولید یک تن میوه خشک صورت گرفته است.

علیخانی یادآور شد: در سال 95-96 به بسیجیان شهرستان 23 میلیارد ریال تسهیلات ارائه شده و 120 کارگاه مشاغل خانگی با 350 نفر اشتغالزایی در حوزه صنایع تبدیلی انجام گرفته است.

فرمانده سپاه آزادشهر اظهار کرد:  در عرصه اردوی جهادی، 798 نفر روز در اردوهای 7 روزه و 147 نفر روز در اردوهای 10 روزه شرکت و 10 مدرسه توسط یکهزارو 40 نفر به مدت 10 روز نوسازی و بهسازی شده و در 19 مرحله، 2 هزار نفر از خدمات پزشکی و دارویی در مناطق محروم برخوردار شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه