English

همزمان با گرامیداشت روز کتاب و کتابخوانی برگزار می شود؛

اختتامیه دومین دوره جام باشگاههای کتابخوانی کودک و نوجوان شهرستان رشت

دبیر جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان از برگزاری آیین اختتامیه دومین دوره جام باشگاههای کتابخوانی کودک و نوجوان شهرستان رشت همزمان با گرامیداشت روز کتاب و کتابخوانی خبر داد.

اختتامیه دومین دوره جام باشگاههای کتابخوانی کودک و نوجوان شهرستان رشت

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، زهره مهاجر افزود: دومین دوره جام باشگاه های کتابخوانی کودک ونوجوان با برگزاری کارگاه دو روزه در اردیبهشت با حضور مربیانی که پس از فراخوان، از آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری، کتابخانه ها و کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان معرفی شدند، آغاز شد.

مهاجر گفت: مربیان در مراکز خود با جذب کودکان و نوجوانان به تشکیل باشگاه پرداختند، و اسامی و کد ملی اعضا در شبکه ترویج کتابخوانی ثبت شد.

وی افزود: اعضای شبکه ترویج کتابخوانی  از تخفیف پنجاه درصد ی خرید کتاب برخوردار شدند و کتابها را مطالعه و به نویسندگان نامه نوشتند و فیلم کوتاه موبایلی تهیه کردند و به رقابت پرداختند.

دبیر اجرایی جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان رشت گفت: در برنامه اختتامیه از اعضا و مربیان منتخب باشگاه های کتابخوانی، کتابفروشی هایی که در برگزاری طرح ما را یاری نمودند تقدیر خواهد شد.

مهاجر با بیان اینکه  جشن امضای کتاب علی باباجانی نویسنده کودک و نوجوان  در این مراسم برگزار خواهد شد، تصریح کرد: آثار و مستندات منتخبین شهرستان رشت وارد رقابت کشوری خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه