English

دلنوشته و درخواست بلندقامتان ورزش کردستان؛

می خواهیم ثابت کنیم دل مان در کرمانشاه مان می تپد

لطفا کمک های نقدی و غیر نقدی (کنسرو، آب معدنی، چادر و پوشاک گرم) به همزبانان مصیبت دیده کرمانشاهی را فردا راس ساعت ۱۶ همزمان با مسابقه به سالن آزادی آورده تا جامعه ورزشی کردستان و خانواده بسکتبال و ورزش دوستان کردستانی در این حرکت نوع دوستانه سهیم باشند.

می خواهیم ثابت کنیم دل مان در کرمانشاه مان می تپد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، این بار دست بر قضا شروع هفته سوم لیگ بسکتبال کشور مصادف شد با غم انگیزترین روزهای کوردەواری آن هم با تیم چه شهری، کرمانشاه؛ که نه تنها کردستان بلکه دل تمام ایران این روزها در کوچه پس کوچه های ویران شده ثلاث و قصرشیرین و گیلانغرب و سرپل ذهابش می تپد.

بر اساس این گزارش چهارشنبه 24 آبان، کردستان با کرمانشاه در زمین مسابقه بسکتبال رقابت می کند  اما در زمین مرام و معرفت می خواهد مرام ورزشکاران و ورزش دوستانش را به رخ بکشد، شاید فردا کرمانشاه در زمین بازی دست خالی برگردد اما در زمین  مرام و معرفت دست پرتر از همیشه برمی گردد، با دنیایی از کمک هایی که ورزشکاران و بسکتبال دوستان کردستانی برای همزبانانشان آورده اند.

هیات بسکتبال کردستان_مانیزان کرمانشاه

چهارشنبه ساعت ۱۶ سالن آزادی سنندج

لطفا کمک های نقدی و غیر نقدی (کنسرو، آب معدنی، چادر و پوشاک گرم) به همزبانان مصیبت دیده کرمانشاهی را فردا راس ساعت ۱۶ همزمان با مسابقه به سالن آزادی آورده تا جامعه ورزشی کردستان وخانواده بسکتبال و ورزش دوستان کردستانی در این حرکت نوع دوستانه سهیم باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه