English

در ستاد بحران کهیگلویه و بویراحمد مطرح شد

توزیع کمک‌های کهگیلویه در مناطق زلزله‌زده

فرماندار کهگیلویه گفت: در شهرستان کهگیلویه پایگاه‌های جمع‌آوری ثابت و سیار کمک‌های مردمی با هماهنگی دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی تشکیل و کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم جمع‌آوری‌شده و به مناطق زلزله‌زده ارسال می‌شوند.

توزیع کمک‌های کهگیلویه در مناطق زلزله‌زده

به گزارش خبرگزاری موج از دهدشت، علی پوزش عصر امروز با تسلیت حادثه دل‌خراش زلزله کرمانشاه، اظهار کرد: زلزله امری طبیعی است که تاکنون کسی نتوانسته، مانع وقوع این حادثه طبیعی شود و چه‌بسا با وقوع آن در طول دوران حوادث و واقعیات ناگواری اتفاق افتاده است.

پوزش افزود: در این برهه از زمان تنها می‌توان با تکمیل زیرساخت‌ها اثرات و زیان‌های حوادث طبیعی را کاهش داد.

وی عنوان کرد: در پی جلسه ستاد مدیریت بحران استان که در استانداری تشکیل شد، کاروان کمک‌های مردمی استان و شهرستان‌ها به مناطق زلزله‌زده غرب کشور اعزام می‌شود.

وی افزود: در شهرستان کهگیلویه پایگاه‌های جمع‌آوری ثابت و سیار کمک‌های مردمی با هماهنگی دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی تشکیل و کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم جمع‌آوری‌شده و به مناطق زلزله‌زده ارسال می‌شوند.

پوزش مهم‌ترین نیازهای زلزله‌زدگان غرب کشور را تأمین پتو، انواع کنسروها، آب و چادر ذکر کرد و گفت: شهروندان کمک‌های خود را به پایگاه‌های سیار و ثابت مستقر در شهرستان تحویل دهند.

فرماندار از مسئولان انتقال خون خواست که با توجه به شرایط ویژه و نیاز زلزله‌زدگان برای دریافت خون از اهداکنندگان به‌صورت سه شیفت کارکن‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه