English

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

کاروان کمک‌های مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به مناطق زلزله شده اعزام می‌شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کاروان کمک‌های مردمی و بخش خصوصی و دولتی استان کهگیلویه و بویراحمد به طور منسجم به سمت مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام می‌شود.

کاروان کمک‌های مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به مناطق زلزله شده اعزام می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، علی محمد احمدی عصر امروز با تسلیت حادثه دلخراش زلزله کرمانشاه، اظهار کرد: این حادثه یک حادثه بی‌سابقه بود و فاجعه بزرگی بود که برای بازماندگان صبر عاجل و برای فوت‌شدگان علو درجات از درگاه خداوند خواستاریم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مردم ایران همواره مردمی نوع دوست هستند، اظهار داشت: به تبع سایر اقدامات هموطنان‌مان و انسان دوستانه ملت ایران، مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در دوران سخت همیشه پیش گام بودند و برای کمک رسانی به همنوعان خودشان هیچ گاه کوتاهی نکرده اند.

احمدی با اشاره به عمق زلزله مناطق کرمانشاه، گفت: آنچه رخ داده به دلیل وضعیت توپوگرافی منطقه کرمانشاه بسیار وسیع است.

وی با بیان اینکه اکنون نیازهای اولیه مناطق زلزله‌زده بررسی شده است، اظهار کرد: این حادثه به خوبی در حال مدیریت است، و در سطح کشور اقلام و اکیپ‌ها اعزام شده است و ما در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز باید به شکل یکپارچه آن چه در توان استان می‌باشد را به شکل یک کاروان منسجم اعزام کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اقلام و وسایل مورد نیاز را آب، پتو و غذا و گروه خونی +O و -O عنوان کرد و گفت: دولت به تنهایی نمی‌تواند همچنین حوادثی را مدیریت کند، بنابر این باید همه دست به دست هم دهیم تا این گونه اتفاقات به خوبی مدیریت شود.

احمدی تاکید کرد: باید یک تقسیم کار در سطح ادارات استان با محوریت اتاق بازرگانی یاسوج، هلال احمر و ستاد بحران صورت گیرد تا اینکه انشاالله کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم به خوبی جمع آوری شود و طی یک مراسم خاص و در شکل یک کاروان منسجم به مناطق زلزله شده اعزام شود.

وی از نیروی انتظامی و امنیتی استان خواست تا تمهیدات لازم در اعزام کاروان کمک‌های استان کهگیلویه و بویراحمد را مدنظر قرار دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه