English

سرمربی تیم بسکتبال یس‌آل گرگان:

تیم بسکتبال یس‌آل گرگان نیم فصل دوم بهتر ظاهر می‌شود

سرمربی تیم بسکتبال یس‌آل گرگان گفت: در تعطیلات نیم فصل هر روز تمرین کرده و نقاط ضعف خود را رفع می‌کنیم و تیم بسکتبال یس‌آل گرگان در نیم فصل دوم بهتر ظاهر می‌شود.

تیم بسکتبال یس‌آل گرگان نیم فصل دوم بهتر ظاهر می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، صالح مخدومی عصر امروز در پایان پیروزی تیمش در نخستین دربی تاریخ بسکتبال گرگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوبی بودو خوشحالم که این مردم پس از چند سال در سالن حاضر شدند و امروز سالن را پر از جمعیت شد.

وی افزود: بازی خوب و نزدیکی بود و ما نتیجه را بردیم اما به نظر من برنده واقعی این دیدار گرگان است چرا که بیشتر بازیکنان داخل زمین گرگانی بودند و این تماشاچی نیز در هیچ جای ایران وجود ندارد.

حواشی به وجود آمده بین برخی از تماشاگران

سرمربی تیم بسکتبال یس‌آل گرگان درباره حواشی به وجود آمده بین برخی از تماشاگران اظهار کرد: این بی‌احترامی‌ها را نمی‌پسندم البته بالاخره یک عده‌ای طرفدار تیم یس آل و یک عده‌ای طرفدار تیم شهرداری هستند اما این توهین‌های آخر دیدار خوب نبود.

مخدومی افزود: دستاورد ما در این مسابقات این بوده که 2 بازی قبل یک بازیکن 20 ساله گرگانی در تیم منتخب هفته قرار می‌گیرد و امروز چندین بازیکن بومی در داخل زمین بودند و دستاورد ما این جوانان هستند.

وی اظهار داشت: این جوانان بومی گرگان تعیین‌کننده هستند و باید میدان ببینند و در سوپرلیگ حاضر شوند تا پیشرفت کنند.

سرمربی تیم بسکتبال یس‌آل گرگان گفت: این قول را می‌دهم که بازی به بازی بهتر می‌شویم و اشتباهاتی که در تیم وجود دارد بر گردن من است و در نیم فصل دوم بهتر خواهیم شد.

مخدومی افزود: در تعطیلات نیم فصل 2 روز استراحت خواهیم کرد و پس از آن هر روز صبح و بعدازظهر تمرین خواهیم کرد تا نقاط ضعف را کمتر کنیم.

در هفته نهم لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در نخستین شهرآورد تاریخ بسکتبال گرگان دو تیم یس‌آل گرگان و شهرداری گرگان به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم یس‌آل گرگان با نتیجه 70 بر 58 دیگر همشهری خود شهرداری گرگان را مغلوب کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی