English

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

شواهد حاکی از سرگردانی آوراگان زلزله است/مسوولین برای رفع خسارت ها بسیج ملی راه بیندازند

محسن رضایی گفت: شواهد حاکی از آن است که بروز زلزله برای آسیب دیدگان بیش از آن که تلفات جانی و مالی را به همراه آورده باشد، آوارگی و سرگردانی مردم و آسیب به شغل وزندگی آن‌ها را به دنبال داشته است.

شواهد حاکی از سرگردانی آوراگان زلزله است/مسوولین برای رفع خسارت ها بسیج ملی راه بیندازند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، محسن رضایی در نشست ستاد بحران کرمانشاه بابیان این مطلب که مجمع تشخیص مصلحت نظام آمادگی کامل برای کمک به حل مشکل زلزله‌زدگان کرمانشاه را دارد، ابراز داشت:  در حال حاضر 30 هزار واحد در زلزله شب گذشته کرمانشاه آسیب‌دیده و 15 هزار واحد آن نیز تخریب کامل شده است و اگر برای ساخت هر واحد حداقل 30 میلیون تومان در نظر بگیریم 1000 میلیارد تومان اعتبار در این زمینه نیاز است.

وی با تاکید عزم ملی برای تامین اعتبار مناطق زلزله زده کرمانشاه، خاطرنشان ساخت: نگاه ویژه مقام معظم رهبری و همچنین تامین اعتبار از محل صندوق توسعه ملی جزء اولویت های سرریز بودجه به این مناطق است و در گام های بعدی می توان با تخصیص ردیف بودجه ویژه، ظرف یک یا دو سال خسارت‌ها را جبران کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جبران خسارت این منطقه که زمان جنگ هم بیشترین خسارت را دیده نیاز به بسیج ملی دارد که ظرف حداکثر یک یا دو سال منطقه به وضعیت عادی برگردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه