English

معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع):

برگزاری یادواره شهید زین الدین و ۶۰۰۰ شهید استان قم در شب شهادت امام رضا(ع)

معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) استان قم گفت: یادواره شهید زین الدین در شب شهادت امام رضا(ع) با اقامه نماز جماعت به امامت آیت‌الله نوری همدانی آغاز می شود.

برگزاری یادواره شهید زین الدین و 6000 شهید استان قم در شب شهادت امام رضا(ع)

معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) استان قم در گفتگو با خبرنگار موج در قم، با اشاره به محل برگزاری یادواره این شهید اظهار کرد: مجتمع امام خمینی(ره) محل برگزاری یادواره است و این مجتمع برای برگزاری یادواره شهید زین الدین آماده می‌شود.

وی ادامه داد: کمیته فرهنگی یادواره شهید زین الدین تمهیدات لازم را اندیشیده است و نصب بنر و پخش پوستر و ارسال دعوت‌نامه‌ها شروع شده است، همچنین هماهنگی لازم را با ارگان‌های مختلف مانند شهرداری، بنیاد شهید، صدا و سیما و آموزش و پرورش برای فضاسازی و اطلاع رسانی مراسم انجام دادیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) استان قم افزود: امسال برای یادواره شهید زین الدین یک آیتم نمایشی در نظر گرفته شده است، اقدامی که در یادواره شهدای اطلاعات سپاه در قم هم صورت گرفت؛ امسال یادواره شهید زین الدین به صورت مستقیم از صدا و سیما پخش می‌شود و در یادواره یک نشریه ویژه هم توزیع خواهد شد.

احمد بیطرفان با اشاره به جزئیات برگزاری یادواره شهید زین الدین اظهار کرد: این یادواره در شب شهادت امام رضا(ع) اقامه نماز جماعت به امامت آیت‌الله نوری همدانی شروع می‌شود و زمان برگزاری برنامه‌های یادواره شهید زین الدین حدود دو ساعت و نیم است. این یادواره ساعت 20:30 به پایان می‌رسد و آخرین بخش یادواره شهدا مداحی حسن شالبافان است.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) استان قم با بیان اینکه در یادواره شهید زین الدین از کتاب شعر 30 نفر از شهدای استان قم رونمایی می‌شود خاطرنشان کرد: تدوین جلد نخست عملکرد لشکر علی بن ابیطالب(ع) در جنگ تحمیلی به پایان رسیده و این کتاب اکنون زیر چاپ است و در یادواره شهید زین الدین از این کتاب رونمایی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی