English

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:

۵۰ نفر از کادر پزشکی اصفهان به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام شدند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: 50 نفر کادر پزشکی، هشت دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک خودروی پشتیبانی از اصفهان به مناطق زلزله زده در استان کرمانشاه اعزام شد.

50 نفر از کادر پزشکی اصفهان به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، طاهره چنگیز بیان داشت: بامداد امروز 20 نفر از تکنسین ها و کارشناسان مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی و صبح امروز هم گروهی 30 نفره شامل پزشکان متخصص و دیگر کارشناسان کادر پزشکی عازم کرمانشاه شدند.

وی با تاکید بر آمادگی همه بیمارستان ها و مراکز درمانی استان اصفهان برای پذیرش مصدومان حادثه زلزله شب گذشته، گفت: تاکنون هیچ مصدومی از استان های غربی کشورمان برای درمان به اصفهان اعزام نشده است.

چنگیز با بیان اینکه گروه مدیریت بحران در حوزه بیمارستانی در استان اصفهان تشکیل و شب گذشته به روسای مراکز درمانی و بیمارستان های استان اصفهان ابلاغ شد، افزود: بیمارستان ها و مراکز درمانی اصفهان آماده پذیرش همه مصدومان حادثه هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به هماهنگی ستاد هدایت اصفهان با دانشگاه های علوم پزشکی تهران گفت: تیم پزشکی برای استقرار در فرودگاه به منظور پذیرش مصدومان حادثه آمادگی کامل دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه