English

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان:

۷۳۴ برنامه فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان به مناسبت هفته کتاب برگزار می شود

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان از برگزاری 734 برنامه فرهنگی در سطح کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان به مناسبت بیست و پنجمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

734 برنامه فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان به مناسبت هفته کتاب برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، امیر هلاکویی با اشاره به شعار «آینده روشن با خانواده کتابخوان» نهاد خانواده را در کنار آموزش و پرورش و رسانه از مهمترین عوامل گسترش کتابخوانی عنوان کرد و اظهار داشت: امسال سعی شده تمامی برنامه‌ها با محوریت همین شعار و برای همه اعضای خانواده و در همه رده‌های سنی بویژه کودک و نوجوان برنامه‌ریزی شود.

وی با بیان اینکه در این هفته 358 نشست کتاب‌خوان با هدف معرفی و به اشتراک گذاری منابع خوانده شده در سطوح مختلف برگزار می شود افزود: 24 برنامه نقد کتاب،22 برنامه رونمایی، 95 مسابقه کتابخوانی و 379 برنامه شامل تور بازدید دانش آموزان از کتابخانه‌های عمومی، قصه گویی، کاردستی و پرورش خلاق در این هفته برگزار می‌شود.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان همچنین از افتتاح 3 باب کتابخانه دستجا، سروش بادران و مسجد الرضا در روزهای آتی خبر داد و افزود: با افتتاح این کتابخانه ها تعداد کتابخانه‌های عمومی استان به 302 باب افزایش خواهد یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه