English

فرماندار کهگیلویه مطرح کرد

آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به قلعه رییسی و دیشموک

فرماندار کهگیلویه گفت: با همکاری دولت تدبیر و امید و رایزنی‌های گسترده نماینده کهگیلویه تا دهه فجر امسال شعله‌های گاز در بخش چاروسا روشن خواهد شد.

آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به قلعه رییسی و دیشموک

به گزارش خبرگزاری موج از دهدشت، علی پوزش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروژه گازرسانی به دو شهر قلعه رییسی و دیشموک و ۱۰۸ روستا در سه فاز بااعتبار ۵۵ میلیارد تومان در حال اجراست.

پوزش افزود: فازهای اول و دوم این پروژه به اتمام رسیده و فاز سوم و پایانی آن بااعتبار ۴۴ میلیارد تومانی پیشرفت ۳۰ درصدی دارد.

وی بیان کرد: با همکاری دولت تدبیر و امید و رایزنی‌های گسترده نماینده کهگیلویه تا دهه فجر امسال شعله‌های گاز در بخش چاروسا روشن خواهد شد.

وی ادامه داد: هم‌اکنون ۱۱۳ نفر به‌صورت مستقیم مشغول به کار هستند که به‌جز نیروهای تخصصی بقیه افراد از نیروهای بومی شهرستان می‌باشند.

فرماندار کهگیلویه از پیگیری‌های نماینده مردم کهگیلویه بزرگ قدردانی کرد و گفت: با همکاری دولت تدبیر و امید و رایزنی‌های گسترده نماینده کهگیلویه تا دهه فجر شعله‌های گاز در بخش چاروسا روشن خواهد شد.

علی پوزش با اشاره به صعب‌العبور بودن مسیر اجرای پروژه خاطرنشان کرد: تا پایان سال ۱۳۹۷ عملیات گازرسانی به دو بخش چاروسا و دیشموک به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش موج، فرماندار کهگیلویه به همراه رییس شرکت گاز و بخشدار مرکزی این شهرستان از روند طرح گازرسانی به دو بخش چاروسا و دیشموک بازدید کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه