English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد

توقیف ۲۰ میلیارد ریال کالای خارجی قاچاق در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از توقیف پنج محموله کالای خارجی قاچاق به ارزش 20 میلیارد ریال حین ورود به استان خبر داد و گفت: در این رابطه پنج نفر دستگیر شدند.

توقیف 20 میلیارد ریال کالای خارجی قاچاق در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی گفت: استان اصفهان به عنوان شریان اصلی اتصال استان های جنوبی به شمالی و شرقی به غربی کشور محسوب شده و به همین جهت همه روزه شاهد عبور محموله های باری بسیار زیادی از مسیرهای استان هستیم که در همین رابطه پلیس ضمن ایجاد امنیت و آرامش در راه های اصلی عبور مجرمان و قاچاقچیان از این مسیرها را به طور ویژه زیر ذره بین دارد.

وی با اشاره به مقابله قاطع پلیس اصفهان با عبور محموله های قاچاق کالا از مسیرهای استان اصفهان گفت: ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا یکی از گلوگاه های اصلی کنترل و نظارت بر عبور خودروهای باری و به حمد الله با هوشیاری و دقت بالای ماموران مستقر در این ایستگاه اجازه عبور کالاهای خارجی قاچاق و ورود آنان به بازارهای کشور داده نمی شود.

سردار معصوم بیگی گفت: در همین رابطه ماموران مستقر در این ایستگاه طی یک عملیات ویژه به پنج کامیون کشنده حامل محموله کالای خارجی قاچاق که قصد عبور از مسیر استان به سمت تهران داشتند را شناسایی و متوقف کردند.

این مقام مسوول عنوان داشت: پس از اینکه در بررسی های صورت گرفته مشخص شد مدارک و مستندات ارائه شده توسط رانندگان خودروها با بار آنها همخوانی نداشت ماموران به بازرسی از داخل خودروها پرداختند که در این نتیجه تعداد هشت پالت الکترو موتور، 20 پالت لنت ترمز، پنج هزار و 531 کارتن لامپ، هزار و 22 کارتن شیرآلات و یک هزار 883 کارتن تیغ اصلاح خارجی که همگی به صورت قاچاق بارگیری شده بودند کشف شدند.

سردار معصوم بیگی ارزش محموله های قاچاق را براساس اعلام کارشناسان 20 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این رابطه محموله ها توقیف و به اداره اموال تملیکی استان منتقل و پنج نفر قاچاقچی نیز دستگیر و همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اهتمام جدی این فرماندهی برای برخورد با قاچاقچیان کالا از تقویت گلوگاه های ایست و بازرسی این استان برای کنترل بیشتر بر محموله های باری خبر داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه