English

استاندار فارس تصریح کرد:

تکمیل پروژه ورزشی پارس شیراز نیازمند حداقل۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر می باشد

استاندار فارس تصریح کرد: تاکنون اعتباری بالغ بر 860 میلیارد ریال از منابع ملی و استانی به پروژه ورزشی پارس شیراز تخصیص داده شده و تکمیل آن نیازمند حداقل300 میلیارد ریال اعتبار دیگر می باشد.

تکمیل پروژه ورزشی پارس شیراز نیازمند حداقل300 میلیارد ریال اعتبار دیگر می باشد

به گزارش خبرگزاری موج از شیراز، اسماعیل تبادار در بازدید از مجموعه بزرگ ورزشی پارس شیراز ضمن تقدیر از تلاش همه دست اندرکاران ساخت آن گفت:این مجموعه بزرگترین پروژه ورزشی استان در رشته های مختلف ورزشی به ویژه فوتبال است.

وی با اشاره به تکمیل استادیوم 50 هزار نفری پارس افزود: امیدوارم تیم های فوتبال استان که در لیگ دسته یک کشور حضور دارند بتوانند مجوز حضور در لیگ برتر را کسب کرده و به زودی شاهد برگزاری مسابقات لیگ برتر، ملی و بین المللی در این ورزشگاه باشیم.

نماینده عالی دولت در فارس با اشاره به اینکه تاکنون اعتباری بالغ بر 860 میلیارد ریال از منابع ملی و استانی به این پروژه تخصیص داده شده ادامه داد: تکمیل این پروژه نیازمند حداقل300 میلیارد ریال اعتبار دیگر می باشد که امید است با پیگیری هایی که صورت خواهد گرفت بتوان این اعتبار را تأمین نمود.

تبادار مشکلات اعتباری را عامل تأخیر چندین ساله اجرای این مجموعه دانست و با بیان اینکه تکمیل استادیوم پارس تا همین مرحله نیز کار بزرگی بوده که صورت پذیرفته است افزود: احداث و تجهیز سالن های ورزشی سایر رشته های ورزشی در این مجموعه در دستور کار قرار دارد و از دست اندرکاران مجدانه می خواهم برای تکمیل این پروژه بزرگ ورزشی تلاش بیشتری داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه