English

آیت الله سعیدی:

حزب الله لبنان، اسلام حقیقی را به دنیا معرفی و در برابر استکبار مقاومت می کند

امام جمعه قم با بیان این که حزب الله لبنان، اسلام حقیقی را به دنیا معرفی و در برابر استکبار مقاومت می کند، گفت: خداوند را شکر می کنیم که امروز سید حسن نصر الله که تربیت شده مکتب اهل بیت (ع) است هم در برابر آمریکا و اسرائیل و هم در برابر وهابی هایی که اسلام را تحریف کرده اند ایستاده است.

حزب الله لبنان، اسلام حقیقی را به دنیا معرفی و در برابر استکبار مقاومت می کند

به گزارش خبرگزاری موج از قم، آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار جمعی از آزادگان و جانبازان حزب الله لبنان در سالن محراب حرم مطهر با اشاره به اینکه آزادگان و جانبازان حزب الله لبنان سختی و شکنجه های فراوانی کشیده اند، اظهار داشت: سختی ها و شکنجه هایی که آزادگان و جانبازان کشیده اند به دلیل قرار گرفتن در راه اهل بیت (ع) است

وی افزود: حضرت معصومه سلام الله علیها در زمان حیات، نیز دچار مشکلاتی و سختی هایی بودند، از این رو ایشان به نوعی هم مهاجر الی الله و هم مجاهد فی سبیل الله هستند.

تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه سلام الله علیها عنوان کرد: اکنون اگر شما دچار چنین زحمت ها و مشقت هایی هستید به دلیل این است که در مسیر اهل بیت (ع) و امام عصر (عج)، پیرو ولایت فقیه و رهبری سید حسن نصر الله هستید.

وی دشمنان اهل بیت(ع) را سه گروه دانست و تصریح کرد: افرادی که امام حسین علیه السلام را به طمع مال دنیا شهید کردند، افرادی که علاوه بر جنگیدن و طمع مال دنیا سعی کردند آثار سید الشهدا(ع) را از ابین ببرند، که این گروه از گروه نخست خطرناک تر هستند و گروه سوم افرادی بودند که سعی در منحرف کردن اهداف امام حسین علیه السلام را داشتند.

آیت الله سعیدی ادامه داد: گروه سوم به جای امر به معروف و نهی از منکر به امر به منکر و به جای تبلیغ توحید به تبلیغ شرک می پرداختند، همچنین سعی داشتند مردم را به سوی دنیا دعوت کنند تا از آخرت خود غافل شوند و سعی در معرفی اسلامی داشتند که بیگانگان و مردم از او متنفر شوند.

وی با اشاره به اینکه گروه سوم دشمنان اهل بیت (ع) در زمان کنونی هم وجود دارند، ابراز کرد: داعش، جبهه النصره و گروه های تکفیری دشمنان اهل بیت (ع) هستند و در صدد معرفی کردن اسلامی غیر از اسلام حقیقی دارند.

امام جمعه قم بیان کرد: اکنون وهابی ها، داعشی ها و گروه های تکفیری هر سه گروه را در خود جمع کرده اند که هم دوستان اهل بیت (ع) را می کشند، هم در صدد از بین بردن آثار اهل بیت (ع) هستند و هم دین را نابود می کنند.

وی ادامه داد: بنی امیه در کربلا چنان دین را تحریف کرده بودند که هنگام سربریدن امام حسین علیه السلام تکبیر می گفتند، اکنون هم داعش و گروه های تکفیری هنگام سر بریدن شیعیان تکبیر می گویند.

تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه سلام الله علیها با بیان اینکه باید با رفتار و عمل حسینی اسلام را به دنیا معرفی کنیم، تصریح کرد: خداوند را شکر می کنیم که امروز سید حسن نصر الله که تربیت شده مکتب اهل بیت (ع) است هم در برابر آمریکا و اسرائیل و هم در برابر وهابی هایی که اسلام را تحریف کرده اند ایستاده است.

وی ابراز کرد: خدا را شکر می کنیم که مومنین و رزمندگان به خصوص حزب الله لبنان، اسلام حقیقی را به دنیا معرفی و در برابر استکبار مقاومت می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی