English

معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان رضوی اعلام کرد

تحقق ۸۹ درصدی اهداف عملیاتی معاونت سیاسی در ۴ ماهه نخست سال جاری

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: 89 درصد اهداف عملیاتی حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی، در چهار ماهه نخست سال جاری محقق شده است.

تحقق ۸۹ درصدی اهداف عملیاتی معاونت سیاسی در 4 ماهه نخست سال جاری

به گزارش خبرگزاری موج، جلسه پایش چهار ماهه برنامه عملیاتی حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی برگزار شد.

سید جواد حسینی در این جلسه گفت: 89 درصد اهداف عملیاتی حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی، در چهار ماهه نخست سال جاری محقق شده است.

وی، طرح و برنامه، مدل اجرا، مدل ارزیابی و تبدیل مدل ارزیابی به بهبود عملکرد را چهار گام نظام برنامه ریزی دانست و اظهار داشت: از 16 هدف کلان استان 14 هدف در حوزه معاونت سیاسی قرار دارد که به لحاظ فراگیری بیشترین اهداف مربوط به این حوزه است و مستقیم ترین فعالیت ها  نیز در حوزه معاونت سیاسی قرار دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی افزود: اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی با 4 هدف کلان، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با 3 ، کمیسیون هماهنگی، برنامه ریزی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز با 2  و بقیه حوزه های معاونت با یک هدف کلان به ترتیب بیشترین اهداف کلان را داشته اند.

حسینی با بیان اینکه 14 هدف کلان به 78 هدف کلی تبدیل شده است ، اظهار داشت: اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی با 11 هدف کلی و دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری با 8 هدف کلی، بیشترین اهداف حوزه معاونت را داشته اند.

وی تعداد اهداف عملیاتی حوزه معاونت  را 127 هدف عملیاتی  دانست وافزود: دفتر اجتماعی و فرهنگی با 34 هدف عملیاتی، اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی با 14 و اداره کل پدافند غیر عامل و دفتراجتماعی و فرهنگی هر کدام با 15 هدف عملیاتی بیشترین اهداف عملیاتی حوزه معاونت را داشته اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی تاکید کرد: هدف اصلی ارزیابی و پایش، ارزیابی اهداف است اما در این مرحله عملیات را به دلیل رصد تحقق اهداف ارزیابی می کنیم؛ که ادارات کل و دفاتر پدافند غیر عامل، اجتماعی و فرهنگی، زنان و خانواده و امنیتی انتظامی بالای 90 درصد اهداف عملیاتی آنها محقق شده است.

حسینی تعداد فعالیت های پیش بینی شده برای تحقق اهداف را 780 فعالیت دانست و افزود: از این تعداد 730 فعالیت یعنی 90 درصد آنها محقق شده است  که دفاتر و ادارات کل امنیتی و انتظامی، پدافند غیر عامل، زنان و خانواده، اجتماعی و فرهنگی و اتباع و مهاجرین خارجی بالای 95 درصد فعالیت های آنان محقق شده است.

وی خواستار ارائه سریعتر و فراگیر خدمات حوزه مالی و اداری به بقیه دوایر شد و اظهار داشت: گزارشات حوزه معاونت  بویژه گزارش فعالیت های صورت گرفته شده در حوزه های امنیتی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در حضور مسئولین کشوری  نیز در صورت امکان ارائه گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه